5 ayÖncelikle geç falan kalmadın ve iyiler kapılmadı. Bu işler nasiptir biliyorsun yani bulabilirsin istediğin tarzda birini sonuçta dünyada kaç milyar insan var :) ama nerde bulabilirim demişsin onuda söyliyim: yani tekrardan 2 sene üniversite okiyabilirsin, akşam cafelere/doğal/samimi yerlere gidebilirsin, arkadaşlarından ricada bulunabilirsin sana birini ayarlaması için veya sosyal medya ile bulabilirsin. eğer işin falan yoksa ve üniversite okumayı seviyorsan 2 sene daha okuyabilirsin dicem ama sınıfındakiler çocuk gibi kalır yanında kötü olur yani o yüzden en iyisi arkadaşlarınla akşamları dışarı çık ve beğendiğin olursa ona sürekli bak ve niyetini belli et zaten yanına gelecektir yani ayağa kalk tuvalete falan git eğer yanına gelirse zaten ne güzel ama gelmezse de zaten özgüvensizin tekidir yani öyle birinede zaten senin ihtiyacın yok. ÖZETLE: güzel kombin + güzel parfüm + arkadaşlarınla gezmek = istediğin sevgili.
not: dua edebilirsin sonuçta Allah isterse her şey olur bide merak etme senin yaşındaki herkes bekar ve çoğunun sevgilisi yok :) yani rahat ol acele etme yeter daha gençsin.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)5 ayMekanlarda biraz zor bulursun sosyal medya da açık sözlü biri ile dene bence ve yaşa takılma yaşıtların sana uymuyorsa 2 3 yaş aşağı inebilirsin toplumun gereksiz küçük erkek olgun değildir sözlerine takılma öyle bir şey yok her şey karakter ve yaşanmışlıklar sen mutluysan kimsenin dediğine kulak asma insanların geneli kimsenin yapmadığı veya yapamadığı bir şeyi bir başkası yaparsa hemen yargılayıcı hatta çoğu zaman aşağılayıcı tıp oluyor ve bundan sonra konuşacağın kişiler de evlenme odağı olan kişiler olsun yoksa sırf yakışıklı ya da havalı veya paralı diye evlenme odaklı birisine tercih etme mutluluk ve düzgün bir ilişki yakın zamanda seni bekliyor olacaktır
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 530 cevap paylaştı.
5 ayKızlar zaten böyle saçma bir mantığa sahip olduğu için sevgili bulamıyorlar. Ben 31 yaşındayım, yakışıklı birisiyim, şu anda yüksek lisans okuyorum, kültürlüyüm genel kültürüm yüksektir. Bazen spor da yaparım. Böyle iyi özelliklerim var ve şu anda sevgilim yok. Sen iyi erkek kalmadı, bütün iyi erkekler kapıldı mantığıyla çevrene bakarsan, iyi özelliklere sahip olan erkekleri de göremezsin
23 Yorumla- 5 ay
Böyle iyi özelliklerim varken, kızların iyi erkek bulamıyorum demesi bana harbi komik geliyor 😄 Bence ülkede hala iyi özelliklere sahip olan bekar erkekler çok var fakat bizim Tc kızları iyi erkekleri bulup keşfetme konusunda çok yeteneksiz 😄
Soran5 ayAbi haklısın da devir mi değişti kızın değil erkeğin keşfetmeis lazım değil mi
- 5 ay
Günümüzde birçok kız gerek aile baskısından dolayı gerek de sosyalleşmeyi sevmemesinden veya becerememesinden dolayı evden pek çıkmıyorlar. Evden çıkmayan bekar bir kızı nasıl bulalım nasıl keşfedelim? Bir kız evden pek çıkmıyorsa, bu durumda internet üzerinden onun erkekleri keşfetmeye çalışması gerekiyor. 😊 Yoksa erkekleri keşfetmeye çalışmazsa doğal olarak hiçbir erkek de onu keşfedemeyecek
25 yaş, bırak geç olmayı, aslında bir insan için ilişki kurmanın en sağlıklı başladığı yaşlardan biri. Geç kaldım demek, aslında bir yere yetişmeye çalışmaktır. Ama evlilik bir varış noktası değil, bir yolculuk. Yanlış kişiyle 23 yaşında evlenip 26 yaşında mutsuz bir şekilde boşanmaktansa; doğru kişiyle 28, 30 hatta 35 yaşında huzurla tanışmak çok daha büyük bir kazançtır.
60 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
25’te evde kalmak mı 😅 aşkım sen daha fragmandasın, film yeni başlıyor 💘 25 yaş tam “kim ne istiyor, ben ne istiyorum”u anladığın yaş. En iyiler kapılmış olsa bile, senin “en iyin” onlar değil zaten.
Üniversite bitince çevre daralıyor, haklısın, ama iş, kurs, hobi, spor salonu, arkadaşların çevresi derken yeni insanlar çıkacak karşına. Şu an üzüntünü yaşa ama “ben bittim” kafasına girme, sen daha piyasaya yeni düşüyorsun 😂 Sen nasıl bir ilişki istiyorsun, kafanda net mi? 💭💕10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
Gizli Üye(36-45)5 ayÜniversite bitince ve ilişki de bitince boşluk hissi çok normal. Günlük rutin, çevre ve “ait olma” duygusu aynı anda gidince insan “her şey bitti mi?” diye düşünüyor. Ama bu dönem aslında yeni insanların en çok hayatına girdiği dönemlerden biri.
“En iyiler kapıldı mı?”
Hayır. Çünkü:İnsanlar 18–19’da değil, 20’lerin ortasında/sonunda gerçekten ne istediğini anlıyor
Birçok kişi şu an yanlış ilişkilerde ya da yalnız
“İyi insan” sabit bir sayı değil, herkes zamanla olgunlaşıyor
Nerelerde tanışılır?
Spor salonu, yoga, pilates, koşu grupları
Kurslar: dil, müzik, fotoğraf, dans
Kafeler, kitapçılar (özellikle sık gittiğin yerler)
Gönüllülük işleri, etkinlikler En önemlisi:
“Birini bulayım” diye çıkmak yerine kendin için çık. Keyif aldığın şeyleri yaptığında zaten sana benzeyen insanlar denk geliyor.
Bu bir geçiş dönemi, son değil 🌿13 Yorumla- 5 ay
Bende iyi özelliklere sahip bir erkeğim fakat artık kafelere gitmeyi bıraktım. Çünkü kafelerde ve restorantlarda sattıkları ürünlere çok zam yaptılar, bu tip mekanlara artık hiç gidesim gelmiyor. Spor salonlarına da gitmiyorum, spor yapacağım zaman kendim bireysel olarak dışarıda yürüyüş yapıyorum, denize giriyorum veya evde şınav çekiyorum. Dilimi geliştirmek istediğim zaman da evde İngilizce kitaplarıyla veya internetten bulduğum İngilizce ders videolarıyla kendimi geliştiriyorum. Yani iyi özelliklere sahip kişiler çoğu zaman bu dediğin yerlere gitmeyedebiliyorlar
- 5 ay
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. En iyiler?
Herkesin en iyisi kendine göredir. Sana göre mükemmel olan diğerine göre bir anlam ifade etmez.
Bir ilişkiniz bittiyse kende içinize çekilip önce atlatın ve ne istediğinizden emin olun sonra kendinize göre en iyilerle rahatlıkla karşılanırsınız.10 Yorumlaİyilerin Çoktan kapılmasını geç hepsi evlendi ortalık şu an çer çöp kim kime dum Duma sevgisiz menfaatçi kaynıyor sırf bu yüzden nadir kalan iyi niyetli düzgün kişilerinde kimseye güveni kalmadığı için kendi kabuğuna çekildi ancak bu çöplerin arasından en iyisini seçip sen kendin eğitecen
10 Yorumla
5 ayYav arkadaş sizin hiç mi derdini yok, yat kalk sevgili mevzusu, ilgi mevzusu, sevilme arzusu, nasıl yapıyorsunuz bana da bi anlatsanıza? Gelecek kaygısından kızları düşünemiyorum bile, kişisel gelişimden vakit ayıramıyorum, yaşam şartlarından satın alma gücünün yetersizliğinden dolayı yaşayamıyorum, siz bunların hepsini hallettiniz de sevgili mi kaldı sadece halledemediğiniz?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. Kesinlikle geç değil. Bunu 32 yaşında biri olarak çok net söyleyebilirim. Hayat 25'te bitmiyor, tam tersine yeni başlıyor. İyiler kapıldı diye bir şey yok, hazır olmayan insanlar sadece eleniyor. Üniversite bitince insan kendini boşlukta hissediyor ama bu evde kalmak değil, yön değiştirmek. Kendinle bağ kurduğunda doğru insan zaten denk geliyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 433 cevap paylaştı.
5 ayDaha sevgilinle yeni ayrılmışsın hemen yeni birini bulma derdine düşmüşsün. snce şu an mantıklı karar verebilecek durumda mısın? Daldan dala atlayıp sonra erkek yok diye adam yok diye milleti suçlarsınız
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayBu acelen ne anlamadım? Evet iyiler kapılmıştır ama bazı kapılanlar varki tahmin edemeyeceğin kadar iyidir. Ve bu kapılan çok iyiler kapıldıkları için çok pişmandır. Eğer sende iyi isen o kapılmış ama tekrar kapılmayı bekleyen çok iyileri kapmayı düşün
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
5 ayMilyar nufüs erkeklerde ürün bitti kalmadı aynen kaptı herkes 😁 şu kadar dertsiz olsak yeterdi
12 Yorumla
Soran5 ayÖyle deme abi valla dertlendim
- 5 ay
Keşke böyle dert olsaydı herkeste 😁
5 ayBende bugün red yedim mesela hayatımda gördüğüm en temiz insandan ve bunu bana dürüstce hedefleri oldugu ailesine sözü oldugu icin istemedigini söyledi varsın olmayacaksada böyle yüreği temiz birisi istemesin zamane kızlarıda erkekleride berbat ama nasip diyip beklemek gerek Görelim mevlar neylerr neylerse güzel eyler.
23 Yorumla- 5 ay
@osmanduman00 osman valla çok tatlı adamsın ya inşallah hakkettiğin istediğin sevdiğin biriyle olursun böyle içten bir dua edesim geldi sana
- 5 ay
Ne kadar zarif bir düşünce böyle zamanda böyle bir düşünceye sahip bir erkek. Tebrik ediyorum sizi 🙂🙂↔️
5 ayÖncelikle siz çok kıymetli bir değersiniz ve asla "evde kalmak" gibi bir tabirin muhatabı değilsiniz. Her an ve her yerde size layık olacak bir sevgiyle hemhâl olabileceğinizi sakın unutmayın.
00 Yorumla
5 ayYok be, iyiler artık burada, kendilerini yazılar yazmaya verdi. Bende kapıcımı bekliyorum. Mekanlar bizim için bitti, bende mekan zaten hiç olmadı. Bekliyoruz artık ne yapalım. Biri görür de tanımak ister belki diye.
00 Yorumla
5 ayEvet maalesef 25 yaştan sonra ortalıkta pek iyi ve düzgün adamlar kalmıyor çoğu kapılmış oluyor ama yinede umudunu kayıp etme derim sonuçta her şey nasip kısmettir canım
04 Yorumla
Soran5 ayÖyle mi diyorsun 😞 sen bulabildin mi peki
- 5 ay
Öyle hayır bekarım hala
Soran5 ayİnşallah buluruz kanka
- 5 ay
İnşallah
5 ayCiddi mi bu soru gerçekten?
Hiç bir şey için sakın acele etme canım saçma insanlarla uğraşır durursun.
Gerek yok az insan çok huzur. İyice düşün, eleyerek git, iyi seç.
Allah bahtını açık etsin00 Yorumla
5 ay30'a kadar hala şansın yüksek. 30'dan sonra zorlaşıyor. Bu yaşa kadar evlenenler sadece kaliteli olanlar değil. Kalitesizler de piyasadan çekiliyor merak etme 😂
10 YorumlaEvliliğe niyetiniz varsa o zaman ilişki yapmak doğru geliyor bana, her sabah Furkan suresi 74 ayetini okuyun.
11 Yorumla
Soran5 ayTabiki ciddi ilişki istiyorum okuyacağım inşallah sağol
Gizli Üye(30-35)5 ayGenellikle evlenmeye niyeti olan üniversiteden bulup evleniyor
bende senin yaşta sayılırım
görücü usulü olmadı internetten olmadı
piyasa da düzgün erkek yok
24 Yorumla
Soran5 ayEvet işte üniversite şansım gitti artık
Cevap sahibi5 ayİş yerinde de sağlam pabuç çıkmıyor
Kaç kere denedim hepsi birbirinden beter
Soran5 ayİş yerinde herkes evli kanka
Cevap sahibi5 ayBulursun takılma ya gençsin
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 5 ayHep öyle derler de tamamen nasip o işler. Eşimle 27 yaşında tanıştım, o 35 yaşındaydı. Hep sorguladım bu kadar iyiysen niye bekarsın diye akdkak adamın hala falsosu yok
00 Yorumla Ne anlatıyorsun bacım sen o yaşta bir ergenle o kafaya sahipken çok pişman olacağın bir evlilikten kurtulmuşsun evlilik her şey değil şunu aşın artık
00 Yorumla
5 ayBence umudunu asla yitirme elbete doğru insan vardır. Ama her şeyin bir vakti ve zamanı vardır.
İnsan önce kötü insanlarla imtihan edilir.
Sonra da iyi insanlarla ödüllendirilir.
Doğru insanı daha bulamadıysan vakti ve zamanı vardır bu açıdan bak birazda pencerene.00 YorumlaHayır Evde Kalmış Sayılmıyorsunuz, Bende 24 Yaşındayım Ve Sevgilim Yok Bende'mi Evde Kalmış Sayılacağım? Saçmalık Merak Etmeyin Nasibiniz Sizi Bulacaktır.
00 Yorumla
5 ayGeç kalmış sayılmaz doğru kişi vaktini bekler kısmetinde varsa herkes birbirini bulur. Aceleye ve paniğe gerek yok sağlıklı bir yaşamın tadını çıkarmak en güzeli.
00 Yorumla
5 ayYok ya bir sürü insan var elbet seni bulur ya da sen onu bulursun
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayerkekler kapılmazlar, tam tersi kadınları kapan taraf onlar. erkeklerin kapmak için yarıştıkları özellik ise güzellik. kısaca güzelsen 18inde direkt kapılırsın zaten. güzel değilsen bi erkeği zorla evliliğe ikna etmeye çırpınırsın. rast gele
10 YorumlaGeç değil. Doğru kişi çıksın da 35'e kadar yolu var gülüm. 🌹🥹
20 Yorumla
5 ayAllah'ım ya milletin şu sevgililigi bu kadar takması sonra geç kalmışlık mı nedir düşüncesi baydı
20 Yorumla
5 ayYani kendini geliştir kendi seviyene göre biri çıkarsa çıkar ya da ilişki görüşün de değişebilir bilemiyorum sana kalmış
00 Yorumla
5 ayUmudunu kaybetme sakın yola devam. Nasibin gecikiyorsa daha iyisi için hazırlanıyordundur böylr düşün
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
5 ayEvet en iyiler kapılmış mı oldu değil de pek kimse kalmıyor
05 Yorumla
Soran5 aySen ciddi misin kimse kalmıyor mu
- 5 ay
Sevgili bulursun ama senden önce çok tecrübesi olan birilerini ilk heyecanlar olmaz
- 5 ay
@Serdarx06 Tek tük kardeşim ben de 25 yaşındayım olmadı ama istisnayiz biz
- Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.
5 ayDe get deli 35 yasındakiler buluyor 40lar buluyor. Hatta Instagram'da biri vardı kadın 44 kocası 24 cjekdnd
02 Yorumla- 5 ay
O yapay zekaydi 😂
- 5 ay
sübyancı yapay zeka da damladı
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
5 ayyoo en iyisi (ben) şu an için boştayım ama yarın heran dolabilirim acele edin başvurular d v m
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 977 cevap paylaştı.
5 aykadınlar açısından da en iyileri kapılmış olur o zaman :D
02 Yorumla
Soran5 ayAma abi erkekler kendilerinden küçüklere bakabiliyor kadınlar bakamıyor yani kadının yaşı büyüdükçe seçenek azalıyor erkeğin yaşı büyüdükçe seçenek artıyor
- 5 ay
25 yaş geç bir yaş değil merak etme bulursun
- Aşk İlişkileri konusunda 542 cevap paylaştı.
5 ayMaalesef kapılmış oluyo 🥲 cok uzuluyom bu duruma
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. 28 olduk daha kapılmadık ya değer bilmeyen çok var merak etme hala şansın var 🤣
10 Yorumla
5 ayHenüz geç kalmadın yaş 35 yolun yarısı 25 ideal
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 608 cevap paylaştı. Çok gec degil 28 kadar buldun buldun tabi nasip işi biraz da
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 aynefes al önce sonra koca bulursun kdkd sakin ya evlenip boşanan mutlu olmayan insanlar var biliyor musun? Doğru insan karşına çıkarsa evlenirsin sakin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 610 cevap paylaştı.
5 ayErkekten çok ne var illaki bulursun kendine göre birini : )
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı. Yoo her zaman bulabilirsin artık daha aklın başındadır
00 Yorumla
5 ayYoo türkiye kaç M insan var o bendede var merak etme 🤣 illla biri çıkar karşına bu işte dersin
00 Yorumla
5 ayGeç ne demek bitmiş bu yaşlarda evlenmek gerek
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 690 cevap paylaştı.
5 aySevgiliyi napacaksın ki, direkt evlen ona göre ciddi birini bul.
00 Yorumla
5 ayKızım tek derdin evlilik mi aw sakin ol geç değil ajdjdhdhd
00 Yorumlaİyiden kastınız nedir tam olarak ona göre değişir cevabım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
5 ayEn iyisi derken uzay da ekmek arıyorsan bulamazsın
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 605 cevap paylaştı. Sağlığın yerinde olduğu sürece hiçbir şey için geç kalınmış sayılmazsın.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayEğer bu soru 9 saat sonra benim karşıma çıkıyorsa o Aradığın kişi ben olabilirim vardır bunda bir hayır diye düşünüyorum Bence bir değerlendirmeye değeriz birbirimizi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
5 ayKimsenin kısmeti ne zaman kaç yaşında gelir belli olmaz deme öyle
02 Yorumla- 5 ay
Erkese bilgi gelir de önemli olan gönlüme göre biri miyim
- 5 ay
Biri mi?
5 ayYoo degildir boş ver benim hiç olmadı olmayınca olmuyor
00 Yorumla
5 ayGeç değil hayır iyisi falan yok erkeğin bu arada sakın üzülme
00 Yorumla
5 ayİyiler için geç kalmışsın geriye sadece biz kötüler kaldık 😂 yaşasın kötülük 😂😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
5 ayYooo. Neden olsun. Ama yarıdan fazlası seçilmiş. Geride kalanı gor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 462 cevap paylaştı.
5 aySen evliliği düşünüyorsan yandın sana söyliyim. Her zaman ilk önce ilişkiyi düşün
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayHayır 🙂 millet deli gibi üni okuyup durum düzeltme derdinde şahsen bende ev alıp evlenmeyi planlıyorum sürekli biriktiriyorum 1-2 bin tl harcıyorum
015 Yorumla
Cevap sahibi5 ayİnstegram sevgili saygaları var 10 mu 60 mı veriyorsun gizli paylaşım yapıyorlar sen seçiyorsun veya KS den veya gerçek hayatta arkadaşlarının arkadaşları veya oyunlardan bulabilirsin
Soran5 ayOnlardan ciddi ilişki çıkmaz ama
Cevap sahibi5 ayArkadaş çevresi?
+ Şunu diyim çoğu kişi sosyal medyadan buluyor
Cevap sahibi5 ayDüzgün kısmını sen ayıklayacaksın
Soran5 ayİnşallah ayıklanır fasulye değil ki bı
Cevap sahibi5 ay😌 tamam al götür beni hadi gene iyisin
Cevap sahibi5 ayFkfkkf neyse inşAllah düzgün birini bulursun keiterlerini belirle insanlar ile tanıştı arkadaşlarının elbet arkadaşları vardır iş yerinde sosyal hayatında elbet wrkadaş varsı onlara anlat falan
Soran5 ayAma şimdi ben nasıl anlatayım sevgili ister gibi Allah inşallah hayırlısını çıkarır karşıma
Cevap sahibi5 ayGayet normal bişey arkadaşlarıma diyeceksin knk çevrende düzgün erkek var mı bu
Knk çevrende tanıdık biri var mı falan
Normal bişey bu 🙂
Soran5 ayTamam dicem teşekkür ederim
Cevap sahibi5 ayRica ederim 🙂
Cevap sahibi5 ayŞimdi sıra bende vanada bul gı 😌🔪 kız knk varmış demekki
Yemek yaparım zekiyim istediğim her türlü ürünü yaparım romantiğim süpriz yapmaya bayılırım
😌 Benle namaz kılacak bir hanıma talibim
🙂🔪 Tamam şimdi bul bana- 5 ay
😂😂
Cevap sahibi5 ay😑 hemen kaçtı yaw okadar yadım ettik azda bana yardım deydin 😢neyse
Soran5 ayKanka Allah sana da nasip etsin inşallah ben kendime bulamıyorum sana nasıl bulayım ksjsjsjs Allah hayırlı kapılar açsın
Gizli Üye(25-29)5 ayAynı kafa bende de var daha büyük sorunlar olduğu için dert etmiyorum bu zamanda en büyük sorun para bence
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayUniverstede hep sevgilimiydiniz. Birde dudukluyomuydu seni.Sevgiliyi her yasta bulursun.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. valla iyininde kötününde nerden gelcee belli olmuyo kısmetine ne çıkarsa artık :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayUnivde bulamadiysan bile taliplerini reddetme muhakkak gorus bir cay ic.
31 yasinda bekar, hic evlenmemis bir ablan olarak soyluyorum. Asla birinde takilip yillarini verme. Yaş geciyor , zaman geciyor , guzellik geciyor..
22 Yorumla- 5 ay
Abla beni ekler misin sana bişey sormak istiyorum
Gizli Üye(18-24)5 ayKız hende 24 olcam 4 ay sonra bende bulamadım bu gidişle evde kalcam ya of
01 Yorumla
Cevap sahibi5 ayDefol git
Gizli Üye(18-24)5 ayValla canım ben aşık olma evresini geçtim eğer seksi biriysen beni bul. Başka türlü aşık olmuyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 aySeç beğen şimdi çok çıkar burdan iyi kalpliler
00 Yorumla- Devamını Gör (94)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer