Bir erkek her gün arayıp nerede olduğumu merak ediyorsa bu hoşlanma mı yoksa sadece alışkanlık mı?

Öncelikle söyle yeni yeni yakınlaşıyoruz ve her gün onu görüyorum zaten hatta kütüphanede buluşuyoruz genelde hocalar uyardı işte bak sınavına engel olmasın sınav senesi filan deyince ben olabildiğince kaçtım, ama nereye kadar ben kütüphaneye gitmeyince beni tüm gün görmeyince aramaya başladı nerdesin nereye gittin gelsene filan başka sınıfa gittim yanıma gel dedi bilmiyorum bi yanım seviyor diyor bi yanımda yine kendi kendimi kandırıp kuruntu yaptığımı söylüyor ama yakın arkadaş bile görse durmadan neden arasın? Oyununu bana gösteriyor karakterlere benim adımı koyuyor sevimli olanlara bilmiyorum kafamı karıştırıyor hatta whatsappta bile sık konuşulanlarında ben varmışım telefonuna bakarken gördüm napmalıyım? Ben kaçtıkça hayat sanki onu daha çok üstüme getiriyor bilmiyorum neden arıyor beni?

Bir erkek her gün arayıp nerede olduğumu merak ediyorsa bu hoşlanma mı yoksa sadece alışkanlık mı?
Cevapla