Ayrilırım diye korktuğundan zorla buluşuyor. Bunu hissediyorum. Buluşmaları devamli erteliyor. Özenli bir plan yapmiyor. Benden ayrılmadan beni idare etmeye çalışıyor ama kendini ruhunu bu iliskiye vermiyor. Bu yüzden defalarca ayrıldık, çok yalvarıyor, devamlı ariyor, ayrıyken her hafta arıyordu açmiyordum, bir sene geçti vazgeçmedi aramaktan. Ikna ediyor her şey farklı olacak diyor, bariz olan hatalarinı düzeltiyor ama yine de aynı durum devam ediyor. Benle zorla buluşuyor, hep erteliyor ve ruhunu ilişkiye vermiyor. Sanki beni elde tutması gerekiyor gibi bir hali var. Bu hafta sonu buluşacaktik yine hastalik bahanesi uydurdu buluşma ertelendi. Işe de gidiyor bu arada. 24 saattir mesaj atmıyordu aramiyordu, simdi "Balim" diye mesaj atmış.
Ben çok yoruldum ve sıkıldım. Bu adamı düzeltmenin bir taktiği var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer