Hiç sevilmediğini, beğenilmediğini hisseden var mı, bunu kafaya takmayan nasıl takmıyor?

26 yaşındayım hayatımda hiç beğenilmedim ve sevilmedim. Karşı cinsten iltifat almadım. Bu durum beni artık çok üzüyor gün içerisinde sürekli bunları düşünüyorum. Arkadaşlarım bu tarz konulardan konuştuklarında kendimi kötü hissediyorum. Yüzüme demeselerde ima etmek gibi niyetleri olmasada az çok benim bu konudaki yetersizliğimi hissettiriyolar. Kariyerim hayatım önemsiz geliyor. Hazırlanmam gereken sınavım var ama sınavdan çok bu durum aklımda. Benim gibi olan var mı? Böyle olup da takmayan insanlar var mı?

Hiç sevilmediğini, beğenilmediğini hisseden var mı, bunu kafaya takmayan nasıl takmıyor?
Cevapla