Depresyondaki sevgiliye destek mi olunmalı, yoksa enerjini emmeden kaçmalı mı?

Selam herkese. 3 aydır beraber olduğum sevgilim işten kovuldu. İlk başta destek oldum ettim ama artık bunu sanki kullanıyor gibi hissediyorum. Yani evde sürekli yatıp sadece kendini acındırmaya çalışıyor. Hiç iş aramıyor etmiyor. Maddiyatında değilim zaten ben de çalışan ve iyi bir geliri olan bir insanım ama böyle asalak gibi affedersiniz evde yatıp Bir de sürekli depresyondayım çok mutsuzum demesi benim sinirimi bozmaya başladı. 3 aydır da beraber olduğumuz için açıkçası çok da bağlılık hissetmiyorum. Sizce bitirmeli miyim yoksa 3 ayın altından yine destek olmam gerekir mi
Güncellemeler
5 ay
3 ayın hatırına demek istemiştim
Depresyondaki sevgiliye destek mi olunmalı, yoksa enerjini emmeden kaçmalı mı?
Cevapla