İsminiz ile kaydetse sorun olur mu? Sevgisinden şüphe eder misiniz? ❤️🩹 Yoksa aşkım vs. Sevgi sözcükleri ile mi kaydetsin?
İtiraf et, şok olmam sjsj

İsminiz ile kaydetse sorun olur mu? Sevgisinden şüphe eder misiniz? ❤️🩹 Yoksa aşkım vs. Sevgi sözcükleri ile mi kaydetsin?
İtiraf et, şok olmam sjsj

Sevgilim beni rehbere istediği gibi kaydedebilir ben de zaten genelde ismini kaydederim. Bunlar takılmam nasıl eklediği önemli değil önemli olan beni kalbine nasıl kaydettiği
Rehbere nasıl kaydettiği elbette çok da önemli değil.
Yine de insan, özel ve güzel bir şekilde kaydedilmek ister.
Ama benim en çok hoşlanmadığım şey, bana adımla seslenmesiydi.
Yıllarca söyledim;
“Lütfen adımla seslenme” dedim.
Ama buna rağmen ısrarla devam etti.
Oysa insan seviyorsa, güzel sözcükler bulur.
“Ben böyleyim” diye bir şey yok...
“Ben sana böyleyim” diye bir şey varmış...
Bunu da zamanla anlamış oldum.
Maalesef 😔😔
Aminnnnn 🤲🏻 teşekkür ederim 😊 hepimizin gönlünce olsun 🥰❤️
Alakası yok ya ben sevgilimi adıyla kayt etdim oda beni adımla kayıt etmiş gariplik yok ha irelde evlilik ves olursa adının yanına eşim diye kayt ederim başıma bir iş gelse aradıkları kişinin kim olduğunu bilsinler diye. Sevgi başka bir şey. Sevginin cici kelimelerle alakası yok. Her kesin sevgisi kendisine özeldir ve kendi yapısı vardır. Şahsen garipsemyrm ben.
Hiç takılmadım öyle şeylere. İsmimle falan kaydetse umrumda olmuyor yani😅 sonuç olarak sormadıkça bende ismi dışında kaydetmiyorum. genelde karşı taraf soruyor beni ne diye kaydettin diye jfjj isminle diyince ama ben böyle kaydettim bak yapınca bende ayıp olmasın diye değiştiriyorum 😂
Hiç romantik değilim aynen😅
Rehbere kaydetme olayı bence ilişki seviyesine göre değişen bir şey kankiii 😂 Başta isimle kayıt bence çok normal, sevgisinden şüphe edilecek bir durum değil bence 😌 Ama ilişki ilerledikçe minik sevgi sözcükleri görmek tatlı geliyor, yalan yok 🥰 Flörtün daha ortada fol yok yumurta yokken seni karıcım diye kaydediyorsa koşarak uzaklaş, engelle fikrine katılıyorum 🥲 Sen şu an nasıl kaydedilmek isterdin, içinden geçen ne? 💭✨
Ömrüm diyene direkt nikah memuru gelsin bence fkfkg 😂 Sen nefeslik değil komple solunum sistemi hak ediyorsun 😏💘
Cevap
26Cevap
Çok önemli değil bence ama ismim yazıyorsa yanına bi kalp falan bir şeyler lazım 😂
Aklına ve kalbine nasıl kazıdığını önemserim, telefon önemsizdir..
Önemli. Bakış açısı düşüncesini yansıtır. İlişkinin geleceğiyle alakalı ufak bi ışık verir.
Sevgilim yok, numaramı da vermedim.
Tabii ki rahat 😌
Değmesin aşkım 💝
💝🌸
Çok önemli değil ama ismimle de kaydetmesin
Küfür etmediği sürece önemli değil
sjsjs
Ben ilk başta adı ile yanına emoji kalp koyarım
Öyle kayıt edilme şekline çok takılmam ama ilişki ilerdikçe daha özel kaydetme şekli olması gerekiyor
O zaman sıradan bir insanla onun pek farkı kalmıyor bana göre
Takibi önemli. Sonuna ' -m ' falan eklemeli yani.🐣
Mesela Kızılinkam. 😂
Evet öyleli 🐣
🐣🌸✨
İsmimle kaydetsin ya 😂 biri vardı muhteşem bi şekilde kaydetmişti. O bi tık hoşuma gitmişti, o da gitti, rehberdeki adım da. 😞😂
Bilmem aslında karıcığım gülüm yavrum gibi ifadeler bana çok banel geliyor 😄 🤷🏻♀️ ya ismim ya da bilmem🤭😅 aslında samimiyet daha önemli ya..
Çoğu kişi için çok önemli sanırım.
İlk zamanlarda konuşurken eşime ekran görüntüsü atmıştım orada da telefona ismi ile kaydettiğim görünüyordu bana onu değiştirir misin demişti. 😄
hshshs
Önemli tabi takılırım böyle şeylere sevgilim değil sevdiklerimin nasıl kayıt ettiği önemli genelde zaten Maviş, boncuk gibi hitap ettikleri tarzda kayıt ettiklerini gördüm
Olur 🙂🌸
Mi alma diye kaydetti. Bende My Love diye kaydetmiştim, birlikte çalışmaya başladığımız bir dönemde resmiyet gereği **** Bey diye kaydetmiştim, öyle kaldı 😅
Hiç takılmıyorum ama birkaç ay daha çıkarsak daha özel kaydetmesini isteyebilirim. Şimdi nasıl kayıtlıyım bilmiyorum.
Tamamm ksjsjs
İçinden gelen tatlı özel değişik bişi yapsın ben bizim için özel literatür uydurcam oy yerim canının ciğerini sfkslclflv
Önemli sjajsjsj bir arkadaşımın sevgilisi onu b, ok böceği diye kayd etmişti sjsjjs bi zahmet önemli olsun😂
İsmimle olsun, ben de ismiyle kaydederim. İlişki ciddileşmeye başlarsa düşünürüz bir kalp koymayı, onu rehberin başına oturtururuz
Ee tabii, zaman ister böyle şeyler 🌼
Benim gibi yaratıcı olması önemli kızıl perilim djsjsjsjsjsj
Ben "prensesim" diye kaydetmiştim. Çok dişil bir çocuktu hep küserdi 😂
@KIZILİNKA bak hatırlayınca tetiklendim bı sinir geldi. Mazlumu getirin banaa başim çatliyorr😂
@KIZILİNKA ama ben erkeğim diyordu😂 sen erkek değilsin sadece küçük bir kız çocuğusun
Bende tramva bıraktı inşallah size denk gelmezler diyeceğim ama ortalık onlardan geçilmiyor 😂
@yorforger alışkanlık olunca çabuk birakamazsin siz alışma eşigine gelmeden bırakın ben akıllı davranamadim
Yaaaani çok sorun etmem de böyle şeyleri. Hatunum diye kayıtlıyım zaten ahsbsjs
Güzel kaydetmeli. İsimle kaydederse bir şüphekenirim jsjfjsjfjkd
bi zahmet isim veya kanka manka diye kaydetmesin :D
vardır muhakak öyleleri :D
O ne öyle abbas mıyız, düzelt şunu hanım derim.
Benim için sorun olmaz nasıl istiyorsa kaydedebilir
Güzelmiş he onu yazabilir jsjsjs
Chatgpt si olacam
Sevgilim değil de beyim var:) evimin çiçeği yazıyor kafi 😃😍
Önemli değil ama bir bakıma da önemli. Esprili bir şekilde kaydedebilir ama saçma sapan olmamalı. İsmimle kaydedebilir ama güzel bir hitap şekliyle kaydetse daha iyi
ilk başlarda önemli değil ama sonralarında önemli.
Önemli tabi. Sıradan birinden bir farkımız yoksa daha neler
Hakaret içeren bir şey olmadığı sürece önemli değil
Kalkıp "berat bozkurt" diye de kaydetmesin ama. Bu benim aşkoluğumdan falan değil bir şey saklıyor olup olmadığından emin olmak için. Çünkü böyle yapanların çoğu bir şey saklar.
Güvenmediğim ile de sevgili olmam gerçi ama sonradan bu olursa bir şey olmuş demektir
Amaaaan banane a sevgilim flortum hicbisim yok olmasın da zaten böyle iyi
Ne dusunuyosam
Normal arkadaş olduğum kıza selam veririm bana yürüyor bu der tanımadığım kıza yaya geçidinde arabayla yol veririm bana yürüyor bu diye konuşur sağda solda... boş boş işler 2 3 senedir tamamen kapattım kendimi dış dünyaya arkadaşım da yok dostum da sevgilim de flortum de. Bi ailem bi esnaf tanıdıklar müşteriler bi de yaşlı bir arabam ve motorum var mutluyum onlarla ben
Benim hayatım bu kadar basit ve sıradan değil bir iki demlik çay demlemeyle bitecek ona çay bahçesi lazım
Afiyet olsun 🫡
İsmimin sonuna iyelik eki getirsin yeter, hem kaderim daha anlamlı bir şeye de dönüşüyor
Teşekkürler 🙂
Hayır önemli değil, çünkü rehbere kayıt etmesinden daha önemli olan, bana hissettirdiği duygudur.
Kuru kuru da isim olmasın yani şimdi 😄
Gülüm diye kaydetsin
Katlansın be :))
Aşırı derecede önemli
Hayati önem taşıyor.
Bilemedim şimdi
Azıcık önemli olabilir 😅
Direkt Nikah masasına hahahaha
Allah razı olsun yaa hahaha
Amin 🩷
Önemli bir detay sjsjs
Adım ile kaydetsin me olacak
Aaa hayır hayır önemli değil 🙂
Ne demekki o 😢
😊😄❣️❣️❣️❣️
Yaani sorun olmaz cok takilmam ama gidip hayvan gibi adimlada kaydetmesin wjshwjjs
Genelde sevgililer başka isimlerle kaydedilir önemli degil
hayır önemli olan davranışları nasıl kaydettiği değil
Sadece ismimi yazması üzebilir bi kalp koysa okeydir. En berbatı da isim soyisim yazması.
Önemli değil , buna takılmam jsn
Sadece ismimle kaydedemez kalp falan koysun
Önemli ismimle de kaydetmesin ya
Ya istediği gibi kaydetsin 🤣
sevgilim yok
Hic kaydetmese de olur
Bak ezbere biliyor
Kesinlikle çok önemli
İnsan gibi kaydetsin canım o neymiş öyle
Yok benim icin fark etmez ya...
Tabiki önemli isim ile kayıt edemez
Önemli mesela adımla kaydetmesin...
Yani nasıl isterse öyle kaydeder
Nasıl istiyorsa öyle kaydetsin
Kalbine nasıl kaydettiği önemlidir.
Önemli tabi..
Sevgilim yok şükür
Tövbe de
Aşk falan olmasın
Önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?