Bu isin gecerli sebebi olur mu? Bazi insanlarin ciddi ciddi aldstmaya itildigini dusunmesi kadar zavallica bir dusunce duymamistim daha once...

Bu isin gecerli sebebi olur mu? Bazi insanlarin ciddi ciddi aldstmaya itildigini dusunmesi kadar zavallica bir dusunce duymamistim daha once...

Aldatmanın geçerli bir sebebi olduğuna inanmıyorum. İnsan bir ilişkide mutsuz olabilir, eksik hissedebilir, anlaşılmadığını düşünebilir ama bunların hiçbiri ihaneti meşrulaştırmaz. Birini aldatmak bilinçli bir seçimdir ve bu seçimin sorumluluğu tamamen yapan kişiye aittir. İhanete itildiğini söylemek bana biraz kaçış gibi geliyor, çünkü insan önce konuşmayı, yüzleşmeyi ya da gerekirse ayrılmayı seçebilir. Ben bu yaştan sonra şunu öğrendim, zor şartlar karakteri ortaya çıkarır. Aldatmak da bir durum değil, bir duruştur.
İhanete iten durumlar diye bir şey yok. Karaktersizler kendine bahane aramaya çalışmasın, neredeyse ihanet edenlere mağdur muamelesi yapılacak.
Mersi 🍀
Rica ederim efenim (çiçek, nergiz)
Lan beni delirtmeyin aldatmanın hiçbir şekilde şartı şurtu çartı çurtu olmaz bırakın bu işleri fircalayın o sararmış kokmuş dişlerinizi ula böyle bir şey olamaz ne olursa olsun aldatan namussuzdur intikam alanda namussuzun dik alasıdır nokta
Aferin ula
Rica ederimm
Anlaşamıyorsanız veya itmek gibi bir durum varsa da gidip aldatmayacaksın, onun hakkına girip ahını almayacaksın. Anlaşalamıyor iseniz bitirir geçersiniz.
İhanetin asla geçerli bir sebebi yok bence de, bahane çok ama hepsi kaçış 🥲 Aldatmaya iten şeyler olabilir; iletişimsizlik, bastırılmış öfke, egosunu tatmin etme isteği, ilişkiden kopuş… ama bunların hiçbiri “ihanet hakkı” vermiyor.
Bittiğini hissediyorsan ayrılırsın, sonra ne yapacaksan yaparsın. Hem kalıp hem aldatmak en büyük saygısızlık 🙃 Sence affedilebilir bir ihanetten sonra ilişki devam edebilir mi? 💬✨
Cevap
8Cevap
İhanet edildiyse affetmeyi bırak intikam almak çok gereksiz.
Karaktersizliktir. hiç bir sebebi yok.
Geçerli sebebi olamaz. İhanet edip etmemek bir tercih meselesidir. Karşındakinden memnun olmayan ayrılıp istediğini yapabilir
Hiçbir şekilde aldatma kabul edilemez. He bireyler boşanma arefesindeyse, isteyen istediğini yapabilir. Ama normal sevgili durumundayken asla kabul edilemez. Aldatmanın bahanesi olamaz. Totosu yemeyen ayrılsın kanka
İtişmeyin guzum herkes kendi etrafında dönsün haydiyin bakim
Etma etmaaa
Aldatanın aldatılması gerektiğini düşünüyorum. O yüzden aldatılan aldatırsa karşı taraf hak etmiştir derim.
Ayni sekilde intikam almak belki gecersiz de olsa bir bahane olabilirr
Geçerli bir sebebi olamaz. Haklı bir sebebi hiç olamaz.
Karşındaki manyak, cahil, katil, piskopat, zirdeli değilse.
Tabiki de geçerli bir sebebi var, Karaktersiz olmak 🤷♀️ o zaman kimse bir şey demez
Bencesini yazmıştım aslında var var.
Bizde her konuyla alakalı bence mevcuttur efenim. 1000'den fazla benceyi boşuna mı yazdık.😃
Ehehe oy oy eline saglikk valla 😂
Geçerli sebebi olmaz , Bilmiyorum 🤷♀️
Geçerli bir sebeb yok
Aşkım yanlışlıkla aldattım valla bak
Haklı bir sebebi yoktur.
Yok.
İhanetin ne bir bahanesi ne de affı var
seven aldatır sevmeyen ayrılır
yasayan bilir heralde
Heyecan vs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?