Zaman geriye aksa, ben bazı şeyleri daha olgun çözerdim ama çoğundan yine ayrılırdım sanırım 🙃 Çünkü ayrılık kararı genelde tek bir kavga değil, uzun bir sürecin sonucu oluyor. Zor ama bazen en büyük sevgi, hem kendini hem onu özgür bırakmak 💔 Peki sen, eski sevgiline dönsen gerçekten mutlu olacağını hissediyor musun, yoksa sadece yalnızlık mı konuşuyor? 🥺✨
Aşık olduğum biri vardı ve deliler gibi aşık olduğum halde beni terk etti, neden terk ettiğini hala bilmiyorum. Zamanı tersine çevirsem neden ayrıldığını sorar ve dönüp arkamı giderdim. Onunla asla devam etmezdim, eski yardan yeni aşk doğmaz.