Ortalama bir kızım, çok yakışıklı birine hoşlanmak hata mı sizce?

Hafiften ilgisi var gibi ama çok çirkinim bana baksa bile ilişkide yetersiz olduğum için terk eder gibi

Ortalama bir kızım, çok yakışıklı birine hoşlanmak hata mı sizce?
Cevapla