İzlediğim filmi attım anlık oda açtı sen sandım dedi keşke seni görsem dedi
Bende 2-3 gündür bundan foto istedim özledim dedim gülüşünü görmem lazjm dedim yok öldü sanki hastayımda hastayım yani makyaj yap at diyen yok yüzünün yarısını at güzel çıkmasan bile önemimi var her halinle beğeniyorum dedim yok inat etti atmadı bende dellendim o istediği zaman geçiştirdim laf soktum az öncede senin gibi kendimi göstermiyim meraklandırıyım falan oda sinir yaptı atmayınca işte adımla yazdı ilk defa canım bitanem falan gitti bi foto atmadık diye işte egemen atma tamam dahada istemem dedi
Bende tamam sen bilirsin uzatmayalım konuyu dedim
Neye göre kime göre uzatmayacağız dedi öyle anlatıyor kendi kendine valla seviyoz eyvallahta hocam psikolojik sorunlarınızı karşıya yansıtmayın bi zahmet ben o atmadığında böylemi yaptım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer