Sevgilimin ısrarla fotoğraf atmayıp trip yapması normal mi, ben mi abartıyorum?

İzlediğim filmi attım anlık oda açtı sen sandım dedi keşke seni görsem dedi

Bende 2-3 gündür bundan foto istedim özledim dedim gülüşünü görmem lazjm dedim yok öldü sanki hastayımda hastayım yani makyaj yap at diyen yok yüzünün yarısını at güzel çıkmasan bile önemimi var her halinle beğeniyorum dedim yok inat etti atmadı bende dellendim o istediği zaman geçiştirdim laf soktum az öncede senin gibi kendimi göstermiyim meraklandırıyım falan oda sinir yaptı atmayınca işte adımla yazdı ilk defa canım bitanem falan gitti bi foto atmadık diye işte egemen atma tamam dahada istemem dedi

Bende tamam sen bilirsin uzatmayalım konuyu dedim

Neye göre kime göre uzatmayacağız dedi öyle anlatıyor kendi kendine valla seviyoz eyvallahta hocam psikolojik sorunlarınızı karşıya yansıtmayın bi zahmet ben o atmadığında böylemi yaptım

Sevgilimin ısrarla fotoğraf atmayıp trip yapması normal mi, ben mi abartıyorum?
Cevapla