Çevrenizde bir insanın sorunu var iş/okul/aile/ aşk
çözebiliyor veya çözmesine sebep olabiliyor musunuz? Yoksa o sorun devam ediyor mu

Yanınızdaki insanlara bakış açınızı irdeleyelim …
Çevrenizde bir insanın sorunu var iş/okul/aile/ aşk
çözebiliyor veya çözmesine sebep olabiliyor musunuz? Yoksa o sorun devam ediyor mu

Yanınızdaki insanlara bakış açınızı irdeleyelim …
Tahammülsüzleştiğim için en yakınlarıma anca
Kimseye artık çözümler üretmiyorum
Bıraktık mı
Evet
Ban da öğret ben de bırakayım
Öğretilecek bir durum değil
Bence kimsenin sorununu tamamen çözemeyiz ama iyi bir “yol arkadaşı” olabiliriz 🚗💭 Ben daha çok dinleyip, alternatif bakış açısı sunup, somut küçük adımlar önermeye çalışıyorum. Özellikle aşk ve ilişki konularında arkadaşlarım sürekli bana gelir 😅 Ama bazen de sadece yanında sessizce durmak bile çözüm kadar değerli oluyor. Sen kendini daha çok dinleyen mi, yoksa çözüm odaklı biri mi görüyorsun? 🌿❤️
Cevap
3Cevap
çözüm olmaya çalışırım
Çevremdeki adım psikolog tur. Genelde çözerim
Konuşarak dertleşerek mi
Çözüyorsun … eğitimin bu alanda mı yoksa dert ortaklığı mı
Psikolog değilim ama insanlar onlara iyi geldiğimi ve tavsiyelerimin işe yaradığını söyler, tekrar sohbet etmek konuşmak ister. Bir sorunumu oldu mu gelir anlatır ne yapayım der
Herkese faydam oluyor ama ne yazık ki kendim hiç hayrım yok
10 kişiye faydan oluyor… o 10 kişiden biri
Çıkıp da sana olur… olmaz mı?
Ne yazık ki olmuyor bana karşı
Örneğin çalıştığım yerlerde çok kişiyi tanıştırdîm sevgili yatırdım
Hatta 2 çift evlendi bile ama nedense kendime karşı hep başarısızım
Sadece bu konu değil bütün konularda da
Mesela milli piyango bileti arkadaşıma alsam çıkmasa da amortisini tutuyor
Ben 10 yıldır milli piyango alıyorum 1 kere bile amorti tutmadı 😆😂
Çok Yakinlarimdan biriyse olmaya çalişiyorum tabiki
Olabiliyorum. Kendime de çare olabiliyorum çevreme de
İnsanlara katkı olmak istiyorum ya
Çok umurunda olmuyor
Kendim hariç herkese çözüm olabiliyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar