N'olurr biri bana hayır rezil olmadın desin çabalamak rezillik değil değil mi?

Benim için sevgililik ve öncesinde çok çabalayan bir adam vardı maddi manevi benim için çok şey yaptı işe götürür sonra alır eve bırakırdi her gün iş yerime yemek gönderirdi vakit yaratıp bir sürekli görmek için elinden geleni yapardı bende korktuğum için hep kaygılı yaklaştım ama çok sevdim sonra bunun kendi sorunları oldu o süreçte anlayış göstermedim ama bu denli kötü olduğunu bilmiyordum sonra bana zarar vermemek için beklentilerim fazla diye yetersiz olduğunu düşünerek zaman istedi bende zaman verdim bir ay boyunca git gelli olduk sonra bu sessizliği ben bozdum aradım görüştük ilk gün ki heyecan ve aşkı yine gözlerin de gördüm çok güzeldi aramızda ki durumu konuşalım dedik sürekli erteledi ama beni çok sevdiğini söylüyordu gelecek düşünüyorum seninle diyordu neyse aricam dedi bu beni aramadı ben arayınca da meşgule attı o anlık sinirle bende her yerden sildim çıkardım sonra yine dayanamayıp ben aradım ona bu kadar kolay mı seninle konuşmak istiyorum dedim oda konuş dinliyorum dedi yüz yüze dedim ya da daha müsait bir zamanda dedim oda kolay falan değil sen her yerden silip çıkarmasını sonra dalga geçer gibi aramasını iyi biliyorsun kafanda bitirip beni arıyorsun konuşmak istiyorum diyorsun ben konuşmuyorum konuşmak istemiyorum dedi benim konuşacaklarim var ara beni dedim tamam aricam deyip söz verdi aramadı mesaj attım cvp bile vermedi bende tamamen sildim artık sizce kendimi rezil ettim mi çok çabaladım diye rezil olmadım değil mi kendimi kötü hissediyorum ama içimde kalmasın diye bütün tuşlara bastım ama olmadı 🥺🥺
N'olurr biri bana hayır rezil olmadın desin çabalamak rezillik değil değil mi?
Cevapla