Yokluğunda içim yanan kişiye duygularımı ne zaman ve nasıl itiraf etmeliyim?

Yokluğunda içim yanan kişiye duygularımı ne zaman ve nasıl itiraf etmeliyim?

31 Aralık 2025 Çarşamba 20.51

Güncellemeler
5 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Yokluğunda içim yanan kişiye duygularımı ne zaman ve nasıl itiraf etmeliyim?
Yokluğunda içim yanan kişiye duygularımı ne zaman ve nasıl itiraf etmeliyim?
Cevapla