Beni çok sevenle mi birlikte olmalıyım ama ben ona aşık degilim karakterini seviyorum napcam?

Beni çok seviyor bana çok iyi davranıyor ona %100 güveniyorum evlensem çok mutlu edecek Beni ama bilmiyorum bana hiç çekici gelmiyor aşık değilim hani hiç bulusmasam sadece mesajlaşmak istiyorum karakterini seviyorum ama onu değil sizce ne yapmaliyim

Beni çok sevenle mi birlikte olmalıyım ama ben ona aşık degilim karakterini seviyorum napcam?
Cevapla