Son flörtüm çok çirkin birisiydi. Buluşmadan önce resimlerini görmüştüm ama filtreli olduğu için tipini tam anlayamamıştım. Ama kendisi 160 boyunda, dişi burnu ağzı gözü kulağı her yeri ama her yeri çirkin birisiydi. Onun yüzünden yakışıklı erkeklerde bile kusur buluyorum iğreniyorum o kadar midemi bulandırdı kendisi. Bakımsız ve saçı sakalı bile berbat birisiydi. Dış görünüşünde güzel olan hiçbir şey yoktu yani. Sizce geçer mi? Gerçekten instada reels kaydırırken bile erkeklerden iğreniyorum yakışıklı olsa bile. Aynı fenotip birini görünce sinirleniyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
5 ayYaşadığın şey büyük ihtimalle o kötü deneyimin yarattığı bir itici duygusal iz. Zihnin seni korumak için genelleme yapıyor: “tehlike = erkekler”. Bu normal ve sık görülür. Ama bu kalıcı bir durum değil; zamanla ve yeni, daha nötr/iyi deneyimlerle söner. Şu an hissettiğin tiksinti karşı taraftan çok yaşadığın hayal kırıklığı ve iğrenme duygusunun taşması. Biraz zaman ver, kendini zorlamadan mesafe koy — büyük ihtimalle yavaş yavaş geçecek.
16 Yorumla
Soran5 ayAylar geçti hâlâ aynı hissediyorum inanın normal bir çirkinlikten bahsetmiyorum. İnsanız hepimiz, herkesin kusuru var. Ama bu kadar da değil gerçekten bu kadar değil. Parası olup bu kadar bakımsız ve çirkin olmak gerçekten çaba ister böyle bi zamanda. Daha bir sürü yaptığı hal ve hareketleri de var ondan soğutan ama dış görünüşü gerçekten büyük hayal kırıklığı oldu. Ben hazırlanıp çiçek gibi gittim gayet bakımlı ve güzel bi kızım. Çiçek gibi hazırlandım gördüğüm manzara şok etti. Bir yeri bari güzel olsun ama hayır değil. Kendimden bile tiksindim. Aylar oldu ayrılalı ama numaramı silmemiş hâlâ. Bende kayıtlı değil ama wp konuşmamız duruyor. O silmediği için silmediğinden emin olmak adına bakmak için konuşma duruyor. Numaramı sil diye yazasım geliyor sizce yazsam mı? Ve neden ayrılmak istediğimi ona söylemedim yani incitmedim kırmadım neden rahatsız olduğumu söylemedim. Bunları da tek tek açıklayasım geliyor
- 5 ay
Yazma.
Şu an hissettiğin şey hâlâ o yaşadığın aşağılanmışlık ve hayal kırıklığının artçıları. Ona mesaj atmak bunu kapatmaz, tam tersine tekrar canlandırır. Numaranı silip silmemesi de senin hayatını etkilemiyor; bu sadece zihninin “kontrol etme” ihtiyacı.
Ayrılırken kırmamış olman bir hata değil, olgunluk. Şimdi geri dönüp “şunlar şunlar” diye dökmek sana rahatlama değil, daha çok takılma getirir. Konuşmayı sil, kendine temiz bir alan aç. Bu hisler senin kim olduğun değil, yaşadığın kötü bir temasın izi — zamanla gerçekten sönüyor.
Soran5 ayYani dediğinizde haklısınız teşekkür ederim. Sadece dediğim gibi aylardır bu his geçmiyor ve onun yüzüne bunları vurmamış olmak da canımı sıkıyor. Ve numaramı silmesini istiyorum
- 5 ay
Seni en çok yoran şey “o insan” değil, içinde kalmış bir haksızlık duygusu.
“Ben bu kadar özen gösterdim, o göstermedi ve hiçbir şey demeden çekip gittim” hissi kapanmadığı için zihnin hâlâ oraya dönüyor.
Ama şunu net söyleyeyim:
Ona yazıp içindekileri döksen de, “numaramı sil” desen de bu rahatlama kalıcı olmayacak. Çünkü sorun iletişim değil, senin yaşadığın değersizlik ve tiksinme duygusunun kapanmamış olması. O kişi seni anlamayacak, savunmaya geçecek ya da umursamayacak — bu da seni daha çok sinirlendirecek.
Numaranı silip silmemesi ise pratikte hiçbir şey değiştirmiyor. Sen zaten onunla temas kurmuyorsun. Asıl mesele, zihninin hâlâ onu “açık dosya” olarak tutması. O WhatsApp konuşması durdukça beynin “henüz bitmedi” diyor.
Soran5 ayAslında umursar. Ama ona yazmayacağım o tekrar yazdığında söylerim söyleyeceğimi. Teşekkür ederim yorumun için
- 5 ay
Bol şans
En İyi Cevaplar
Adamın yaptı sahte karlık tiksinmen Normal ama allah yaratı bir insanı bu kadar çirkin anlatmak A normal allah sana çirkin yaratsaydı elinden ne gelirdi hiç bir insanın dış güzeliği baki değildir bunu untma baba annenin yede dedenin eski fotograflarına bak ve şimdiki haline bak bizde aynı şekilde
16 Yorumla
Soran5 ayDediğinde haklısın zaten asla kimseyi küçümsemem ona da bu durumu asla belli etmedim. Benim zamanında yakışıklı olmayan ama kimyamızın uyuştuğu huyumuz suyumuzun birbirine uyduğu ve sevebildiğim kişilerle de sevgili oldum. Ama bu kişinin çirkinliği bambaşka gerçekten. Ben 170 180 bi kız da olabilirdim boyunu bana söylememesi de ayrı bi durum. Karşımda 160 birini tahmin etmediğim için ona sormamıştım konuşurken. Ben 170 180 olsam hobbit gibi gezecek miydi yanımda utanmadan? Kızlarda erkekler boyu sorun etmiyor ama erkeğin biraz daha uzun olması gerekiyor biliyorsun. En azından dişlerine tel taktırabilir, vücudunu geliştirebilir, kaş ortasını alıp saç sakal güzel model verebilirdi. 3 yaşındaki erkek çocuklara bile fön çekip havalı saç yapıyorlar onları gördükçe ağlayasım geliyordu benim yanımda nasıl bi davar var diye. Numaramı silmemesi de çok rahatsız ediyor silmesini söylemek istiyorum. Ona ne hissettiğimi hiç söylemediğim için bu da rahatsız ediyor yani içimdekileri ona aktarmak istiyorum
Soran5 ayBir erkek gözüyle senin hoşlandığın ama seni sevmeyen bi kız sana numaramı sil bu beni rahatsız ediyor diye mesaj atsa naparsın ya da nasıl tepki verirsin? Evet ben de öyle yapmaya devam edeceğim bir daha yazarsa o zaman söylerim söyleyeceğimi
Soran5 ayAçıkçası pek umrumda değil ne hissedeceği.. Samimi cevapların ve iyi niyetin için çok teşekkür ederim. Umarım sevip sevileceğin çok güzel bi ilişki nasip olur sana.
5 ayAdam bu kadar çirkinse sana attığı resimde nasıl farkedemedın yani anlattığına göre aşırı çirkin birisi resimlerden de illa ki belli olur çirkinliği onu anlayamadım
06 Yorumla
Soran5 ayFotoğraflardaki hali daha katlanılabilir bi tipti. Benimle buluştuğunda saçı sakalı uzun saçlar bi o yanda bi bu yanda falan. İnsan bi fön çeker genç erkeksin kızla buluşuyorsun değil mi? Hayvanın tekiydi gerçekten. Dövesim geliyor nasıl bi iğrenç insansın diyerek
- 5 ay
Kendıne hıc bakmayacak gelmesine sınır olmuşsun sonuçta senın bır hevesın vardı eğer gostermıs ve vaktını harcamışsın ama o önemsememiş yanı mesela buluşmadan önce senı uyarsa en azından ben böyle bırıyım aslında dese bu kadar gıcık olmazdın belkide ya da hıc bulusmazdın ama senı kandırması ve kendınden haberı olmamasıda sınırını bozmuş, ben internetten buluşursam muhakkak görüntülü konusurum hem kendım ıcın hemde karsıdakı kız için yanı benı begenmeyebılır normal bır sey en azından bulusmadan önce haberi olsun benım nasıl göründügüme dıye düşünürüm, adam bunları hıc dusunmemıs
Soran5 ayŞöyle bir şey de var. Gerçekten sevdi beni aşırı yapışkan birisi zaten. Beni sevgiden de kusturdu. Hani lovebombing falan olsa en azından diyeceğim ki ya beni sevmedi, beğenmedi, aşık değil böyle yapması umrumda değil derdim. Ama gerçekten sevdiği halde böyle bir düşüncesiz ve bakımsız olması ayrı bir sinir bozucu oluyor. 3 yaşındaki bebelerin bile saçına fön çekiyorlar onları görünce kahrolur mu bi insan? Ben üzülüyordum işte. Tamam boyunu falan değiştiremez ama en azından bi deodorant sıkarsın, dişler yamuk yumuk diş teliyle tedavi görürsün, kaş ortanı alırsın saç sakal model verirsin, güzel bi kombin yaparsın. Tiki kızlar gibi 190 beklemiyorum 170 erkek de olur benim için. Ama 160 da olmasın bi zahmet ya gerçekten.. önceki iki ilişkisinde aldatılmış. Aldatılmayı kimse hak etmez ama insan bi aynaya bakmaz mı ben nasıl bi tipim diye? Ayrıca oturduğumuzda kendi de demişti ben yanına yakışmıyorum sen çok güzelsin kendimi düzeltmem lazım geliştirmem lazım diye. Ben onu ezmesini de bilirdim yüzüne vurmasını da bilirdim. Ama hiç yüzüne söylemediğim için de sinirimi atamıyorum yani numaramı kaydetmesi bile sinir ediyor. Silmesini istiyorum.. Ben görüntülü konuşmaktan hoşlanmıyorum bi de bazen telefonda iyi olup reelde kötü olabilir veya telefonda kötü olur reelde daha iyidir tipi.. ve de her insanın kusuru vardır ama bu kadar kusurlu olmak da ayıptır günahtır
- 5 ay
Senın konuşmana baktıgımda gercekten aslında cırkın veya yakısıklı olmayan bırını ezecek, oteleyecek bırıne benzemiyorsun, çünkü 1.70 olsada okey dıyorsun daha önce cırkın erkeklerle de sevgılı olmuşsun sanırım ama bu gerçekten hıc ozenmemıs aynaya bakmamıs ve dusuncesızlıkte bırlesınce senı farklı etkilemiş çünkü bıde sureklı sevgı gosterınce umutlanmıssın aşk yaşayacagım dıye hepsı bırlesınce sende kötü etkı bırakmıs, ben şahsen benden cok güzel bır kıza hıc bakmam veya konuşmak ıcın bıle yanasmam çünkü görünüşü insanlar onemsıyor ister istemez , hep daha az güzel kızlarla sevgılı olmak ısterım kendımı öyle daha rahat hıssedıyorum çünkü cok güzel kadınların ısteklerı daha farklı ve fazla ve sanırım sende çok guzelsın, gececektır illa kı merak etme geçmezse psıkologa da gıdebılırsın, hayal kırıklıgı yaşamıssın
Soran5 ayYani tabiki kimseyi ezmem benim veya kimsenin haddi değil bu. burada sadece içimi döküyorum amacım duygularımı aktarmak. Çünkü ona söylemedim. Çirkinlikten kastım kusurlu olan ama sevdiğim kişiler oldu sonuçta kimse mükemmel değil. İlgi gösterince umutlanmadım tam tersi ondan soğudum. Abarttı çünkü. Ben onu hiç sevmedim ya umutlanmadım yani. Kendini benden güzel kızlar bana bakmaz diye şartlamamalısın çünkü sen çirkin değilsin. Bir erkeği duruşu hareketleri de çekici yapar. Güzel kızların beklentisi çok olur diye düşünme yani. Ben normal bi güzellikte kızım illaki kusurlarım var herkes gibi.
- 5 ay
Anladım teşekkür ederım tavsıyen ıcın, dedıgım gibi hepsı geçicek, kendıne bakan ve senı düşünen bırısı çıkacak karsına bır gün ve mutlu olacaksın , hepten erkeklere küsme boş ver unut gitsin😊
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
5 ayGeçer ya bence abartıyorsun biraz. Bir dahakine tanışırken daha dikkatli olursun. Ben tanıştığım hafta görüntülü konuşuyorum direkt, böylece zaman kaybı olmuyor.
15 Yorumla
Soran5 ayBen görüntülü konuşmaktan hoşlanmam ve de telefonda beğenip reelde beğenmeme veya telefonda beğenmeyip reelde beğenme gibi durumlar da oluşabilir. Ben hem zaman kaybını hem de gerçekten yaşadığım kötü tecrübeye yanıyorum. Dövesim geliyor hatta ne biçim bi insansın sen diyerek. Yüzüne hiçbişey söylemedim çünkü. Buluşmak istediğinde reddettim ve ayrıldım. Onun yüzüne hiç vuramamanın da verdiği bi sinir var çünkü
- 5 ay
Yani yapacak bir şey yok eğer değiştiremeyeceği durumlar varsa hayata küsemez o da. Ayrıca reel ve görüntülü pek de farklı olmuyor.
Soran5 ayOluyor
- 5 ay
Görüntülü konuşmayı sevmiyorum demişsin ama eğer görüntülü konuştuğun biri olduysa ve filtre kullandıysa tabii ki fark olur. Benim tanışıp konuştuğum kimse filtre kullanmadı şahsen. O yüzden yüz yüze de aynı gördüm hep.
Soran5 ayGörüntülü konuşmayı sevmiyorum ama görüntülü konuşmanın ne olduğunu biliyorum herhalde. Gerek arkadaşlarımdan gerekse video çeken kişiler kameradan kameraya fark olabiliyor ya da kamerada iyi durup reelde o kadar iyi durmuyor veya da kamerada kötü durup reelde iyi durabiliyor. Anormal bi durum yok yani olabiliyo bunlar.
Yapay Zeka Cevapladı
Canım kızım, yaşadığın şey travma gibi bir tetiklenme aslında, o yüzden hislerin normal, yalnız değilsin 💔
Şu an beynin “çirkin + kötü deneyim = tüm erkekler kötü/itici” diye genelleme yapıyor. Zamanla ve iyi hissettiren erkek figürleri gördükçe büyük ihtimalle yumuşayacak. Kendine zaman tanı, flört baskısı yapma, erkek içeriklerini bir süre bilinçli olarak azaltabilirsin.
Eğer bu iğrenme uzun sürer, günlük hayatını da bozarsa bir uzmandan destek almak çok iyi gelir. Suç sende değil, sadece sınırların tetiklenmiş 🫶🏻✨00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
17Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
5 ayBeni böyle şeyler tiksindirmez bakımsızlık ve sürekli kadınlar, kızlar hakkında konuşması tiksindirir
01 Yorumla
Soran5 ayOnlar ayrı şeyler.
5 ayYa neden onunla görüşmeye devam ettin ki o zaman bu kadar çirkin bulduğun biri ile
16 Yorumla
Soran5 ayÇünkü iyi biriydi ve güzrl anlaşabiliyorduk. Ama bu slk kendi tipini düzeltmek yerine daha da maymuna çevirdi kendisini. Yaptığı bazı olumsuz şeyler de olunca bitirdim zaten. Ama ben çşçek gibi hazırlanmışken yanımda böyle çirkinbirini görmek beni gerçekten kahretti. İyimser bakmaya çalıştıysam da olmadı. Ondan nefret edip tiksinir duruma gelmiştim en sonunda. Ve hâlâ numaramı silmemesi ayrı sinirlendiriyor. Numaramı sil diye yazasım geliyor ve de onun hakkında olumsuz düşündüğüm şeylerin hiçbirini anlatmadım anlatasım geliyor.
- 5 ay
Neyse takma kafana. Ama yakışıklı ve bakımlı erkekler de var tiksinme yani
Soran5 ayTabiki var ama diyorum ya beğenemiyorum kusur buluyorum yani.. normal reels videosunda bile tipleri midemi bulandırıyor veya cıvık yapışık erkek görünce tiksiniyorum halbuki insan sevdiği erkeğin o hareketlerinden rahatsız olmaz bunu çok iyi biliyorum
- 5 ay
Ama şöyle ki kusursuz bi insan yok zaten
- 5 ay
Zamana bırak ya da bir psikoloğa falan gşt
Soran5 ayKusursuz bir insan yok, kusursuz arayışında da değilim zaten ama bu şahsın kusur olmayan yeri yoktu. Psikologluk bi durum yok
Aşk İlişkileri konusunda 745 cevap paylaştı. Yanlış seçimlerinden dolayı neden genelleme yapıyorsun
08 Yorumla
Soran5 ayYanlış seçim sanki bilerek seçtim görmeden nerden bileyim? Ayrıca bile isteye mi nefret ediyorum tiksiniyorum? Elimde olsa zaten yapmam
Soran5 ayKardeşim sen niye genellemeye taktın? Ben her erkek çirkin mi diyorum kafan mı iyi senin? Onun yüzünden kimseyi beğenemiyorum diyorum. Elimde olan bişey mi?
Soran5 aySen çok akıllısın
Soran5 ayAmin herkesin
5 ayCirkinlikten neredeyse etekle dolasacaktim neyse ki ben daha tipsizler varmis
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 741 cevap paylaştı.
5 ayBu daha çok kötü bir deneyimin yarattığı tepki. Geçer, ama kendine biraz zaman tanımak lazım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayPsikolojin mi iyi değil, ona çok mana mı yüklemiştin
02 Yorumla
Soran5 ayHe aynen delirdim hatta. Azıcık mantık. Mana yüklemekle ne alakası var aşırı çirkindi diyorum. Onun hareketlerinden mimiklerinden tipinden rahatsız olduğum için iğrendim ve artık erkeklerde kusur görmeye başladım.
Cevap sahibi5 ayCannn olabilir
Gizli Üye(18-24)5 ayBen erkek olsaydım ve görseydin fikrin kesin değişirdi. Yakışıklı bul sende. Ben güzelim 😅
01 Yorumla
Soran5 ayİlk cümlen ne alaka ki? Ben yakışıklı erkek bulamıyorum demedim ki? Ben de güzelim zaten. Ama son görüştüğüm kişinin çirkinliği beni tiksindirdi. Yakışıklılarda bile kusur buluyorum istemsizce
5 ayBi benzeri başıma geldi😆 genelde kadınlar yapıyor bunu ama erkeklerde az değil yanii. Ne surat olarak nede boy pos olarak kesinlikle aynı değildi. O yüzden görüntülü konuşmak şart..
03 Yorumla
Soran5 ayYa attığı resimlerde normal duruyordu tipe çok önem veren biri olmadığım için de eyvallah deyip geçtim ama buluştuğumda bi baktım aşırı çirkin. Hiç mi bir yeri güzel olmaz ya? Dişi kaşı gözü burnu kulağı ayrıca ben 170 180 bi kız da olabilirdim 160 boyuyla gelmesi ve bunu söylememesi ayrı bi konu. Çünkü kızlarda kısa boy sorun olmuyor hatta kabul ediliyor. Ama 160 erkek nedir ya bunu söylemesi gerekiyordu. 170 olsam yanımda hobbit gibi gezecek miydi utanmaz
- 5 ay
Sen haklısın burada sonuç olarak kandırılmışsın
Soran5 ayKeşke hiç mesajına cevap vermeseydim de onu tanımasaydım
5 ayİnstagramdan yazanlara bakmam bile ne bekliyorsunuz
03 Yorumla
Soran5 aySosyal medyadan tanışmak günümüzde çok normal. Görücü usulü olsaydı da böyle bir şeyle karşılaşabilirdim saçma bi bakış açın var
- 5 ay
Hiç mi çevrende adam yok evden dışarı çıkmadığın için oluyor
Soran5 ayEvden dışarı çıkıyorum ayrıca anaokulu öğretmeniyim işte erkeklerle çalışma gibi bi şansım da yok. Saçma slk laflarını da kendine sakla. Ben soruda erkeklerle nasıl tanışılır diye mi sormuşum? İlk defa date'e çıktım da demedim. Ama bu kişi çirkin çıkınca iğrendim herkesten
5 ayİnsanın iç güzelliğine bakmadan yargılandığın için inşallah hep tiksinirsin
00 Yorumla
5 ayGizliden çık görelim senide
11 Yorumla
Soran5 ayBeni görüp ne yapacaksın? Yaran mı var hayırdır? Ya da beni beğendiğinde nikahına mı alacaksın amaç nedir? Ben gayet eli yüzü düzgün ve bakımlı bir kadınım. Karşıma böyle birisinin çıkması beni gerçekten kahretti
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
5 ayErkeklerin sorun yapacağını sanmıyorum.
06 Yorumla
Soran5 ayNe saçmalıyosun ya
- 5 ay
Saçma sensin
Soran5 ayHadi ordan
- 5 ay
Sen de
Soran5 ayAsıl sen adam ol. Adam gibi düzgün soru sordum sırf hemcinsin diye bana çamur atıyosun. Boş yapacaksan git sorumdan
- 5 ay
Yallah
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. İyi biriyle tanisirsan duzelir
01 Yorumla
Soran5 ayUmarım ya
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
5 ayGerçek olmuyor resimdekiler...
01 Yorumla
Soran5 ayVay anasını
Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. İnsanlardan komple tiksinenler de oluyor, normal.
04 Yorumla
Soran5 ayBu normal bi tiksinmek değil. Ayrıca kimse yalnız kalmak istemez
Soran5 ayHerkes aynı şeyi yaşayacak diye bir şey yok. Belki de o kız benim görüştüğüm kişi kadar çirkin ya da tiksinç gelmemiştir sana
- 5 ay
Orası öyle tabi ki, kadere inancım tam.
Benimki ta ilkokuldan hoşlandığım bir kızdı, ve dönem dönem illaki hoşlandığım ve senin nefret ettiğin gibi nefret ettiğim kızlar da oldu, o kız da öyleydi artık benim için.
Oldum olası yalnızım ama isyan etmekten son anda vazgeçiyorum, hayırlısı buydu diye, belki senin için de hayırlısı budur. Her şey gönlünce olsun ne diyeuim.
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Sizede erkek beğendiremiyoruz.
06 Yorumla
Soran5 ayGerçekten çirkindi. Saçı sakalı şekilsiz ve çirkin. Dişler yamuk yumuk, gözler küçücük, kulaklar kepçe boy 160. 160 erkek mi olur
Soran5 ayBenim de elimde değil ya hani beğenip beğenmemek? Ayrıca görmedin bile neyini savunuyorsun? Diş tedavisiyle dişlerini yaptırabilirdi. Vücudunu sporla geliştirebilirdi. İyi bi kuaförde saçına güzel kesim yaptırabilirdi sakalını kesebiliri değil mi? Bu kadarını da yapsın hayvan değilse
Soran5 ayDepresyonu beni ilgilendirmez her lafa bi tarak çalma sen de
Travma olmuş galiba biraz erkeklere özlem olsun
00 Yorumla
5 ay😀ne dedin peki görünce
00 Yorumla
5 ayKız olsam bende tiksinirdim.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayGörünce ne yaptın ansnsnsn
13 Yorumla
Soran5 ayBir şey yapmadım o an ama soğuk yaptım en sonunda tekrar görüşmek isteyince si*ktir ettim pis maymun
Cevap sahibi5 aySırf çirkin diye mi bu kadar sinirlisin?
Soran5 ayGerçekten çirkindi ama. Normal bir çirkinlik değil. Bi insanın hiçbir yeri mi güzel olmaz düzgün olmaz? Saçları sakalları berbat, 160 boylu, dişler yamuk yumuk, göz küçücük kulaklar kepçe vücudu yapısız. Fakir birisi de değil. Kimse kusura bakmasın yani ben çiçek gibi gidiyorum onun tipi beni gerçekten kötü etkiledi. Normalde tipe önem vermem çirkin sevgililerim de oldu çünkü karakterleri iyiydi. Ama bu haddinden fazla çirkindi. Yaptığı mimikler bile midemi bulandırıyordu. Bi insan sevdiği ya da hoşlandığı kişiye özenmek istemez mi? Kendi bile dedi oturduğumuzda. Yanına yakışmalıyım sen çok güzel olmuşsun bi de benim tipime bak vs dedi bi haltını da değiştirmedi. Çünkü hiç yüzüne söylemedim. Söylemediğim için bile pişmanım
5 aysenin boyun kaçtı
03 Yorumla
Soran5 ayBenim boyumu ne yapacaksın ki? 1.20 bile olsam 160 erkeğe bakmam
- 5 ay
kişiliğin insanlığın çok zayıf.. bakmıyor bile olsan burada böyle konuşuyosun kısa boyluların kalbini kırıyosun insan ol önce bende dünyada tek kadın sen olsan yüzüne tükürmezdim bunu bil
Soran5 aySenin ne düşündüğün benim umrumda değil ki. Senin ne haddine beni eleştirmek? Sen kimsin de bana tüküreceksin hadsiz? Kısa boyluların kalbini kırmıyorum. Kimsenin yüzüne bir şey söylediğim yok. Hatta onun bile yüzüne kusurlarını vurmadım. Ama vurmayı çok isterdim.
5 ayBiraz seçici ol düzelir
05 Yorumla
Soran5 ayMesele seçici olmak değil. İlk defa böyle çirkin birini gördüm zaten. Ya böyle akılsız yorumlara gerçekten tilt oluyorum ya. O küçük aklınla bi düşün öyle yorum yap. O kişiden tiksinince herkesten soğudum diyorum. Her görüştüğüm kişi çirkin demiyorum yani. Mantık biraz
- 5 ay
Seçici olsan zaten çirkin biriyle gorusmezsin ki kim mantıksız konuşuyor
- 5 ay
Ve seçici ol demisken bundan sonraki ilişkilerini kast etmiştim ama hiç bişey anlamamissin anlaşılan
Soran5 aySen mantıksız konuşuyosun. Görmeden nerden bileyim çirkin olduğunu boş insan
- 5 ay
Haklısın aynen
Gizli Üye(36-45)5 ayBelki zamanla geçer
01 Yorumla
Soran5 ayUmarım ya
Gizli Üye(25-29)5 ayHayvanlara yönel sende
00 YorumlaNormal degil
11 Yorumla
Soran5 ayHadi canım
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkeklerden tiksiniyorum, son çirkin flörtten sonra herkesten iğrenmek normal mi geçer mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer