Erkeklerden tiksiniyorum, son çirkin flörtten sonra herkesten iğrenmek normal mi geçer mi?

Son flörtüm çok çirkin birisiydi. Buluşmadan önce resimlerini görmüştüm ama filtreli olduğu için tipini tam anlayamamıştım. Ama kendisi 160 boyunda, dişi burnu ağzı gözü kulağı her yeri ama her yeri çirkin birisiydi. Onun yüzünden yakışıklı erkeklerde bile kusur buluyorum iğreniyorum o kadar midemi bulandırdı kendisi. Bakımsız ve saçı sakalı bile berbat birisiydi. Dış görünüşünde güzel olan hiçbir şey yoktu yani. Sizce geçer mi? Gerçekten instada reels kaydırırken bile erkeklerden iğreniyorum yakışıklı olsa bile. Aynı fenotip birini görünce sinirleniyorum

Erkeklerden tiksiniyorum, son çirkin flörtten sonra herkesten iğrenmek normal mi geçer mi?
Cevapla