Uzak mesafe ilişkisinde atılması gereken en doğru adımlar nelerdir?

Arkadaşlar bir çoğunuz muhtemelen diyecek ki uzak mesafe ilişkisi olmaz vesaire çok zor gerçekten katılıyorum ama benim çevrem hiçbir zaman benimle alakası olmayan bir çevre oldu sanki hiç enerjim tutmadığı kimseye dikkatimi çekmedi işte üç beş çekenlerde de ne sorunlar yaşandı gördüm hemen geri adım attım tabii ben sorumlu insanlarla birlikte olmaktan hiç hoşlanmam velhasıl yakın mesafe ilişkisi bir türlü nasip olmayınca uzak mesafe ilişkisi nasip oldu ama onu da yürütmesi o kadar zorlaştı ki artık şimdi haliyle ne yapacağımı da şaşırır oldum şu an çok sessiz takılıyorum ama bana öneri ve tavsiyeleriniz varsa da bekliyorum o kişiye şu an seçmemin tek sebebi de ilk sebebi diyeyim daha doğrusu aramızda akışkan bir sohbet olmasıydı normalde bir başkasıyla konuşurken mutlaka içimi sıkıntı basar kalbimi bulandıran bir şeyler hissederdim çünkü hemen böyle cinselvari konuşanlar falan olmaya kalkıyordu ama bu çocuk da pek öyle bir şey olmamıştı sadece üç beş şaşırdığım nokta olmuştu ama o noktalarda da kendisi ben kendimi düzeltebilirim gibi konuşmalarda bulunmuştu hepimizin yorumlarını bekliyorum

Uzak mesafe ilişkisinde atılması gereken en doğru adımlar nelerdir?
Cevapla