İlk tanıştığınızdaki zamana dönmekmi yoksa hiç tanışmamakmı?

internette bi tane video gördüm onun ilk tanıştığın zamanama dönmek yoksa onunla hiç tanışmamak mı siz neyi seçerdiniz ben onunla hiç tanışmamayı seçerdim evet ilk günlerdeki onunla konuşurken hayatın çok güzel olduğunu hatırlıyorum ama ya sonrası onun için okula 1 ay gitmememi ağlayarak sesli mesaj attığımı annesi vefat ettiği için ona her akşam dua etmekmi aileni karşına almanmı onun için eve gece girmemi benden sonra kızlara gittiğinimi yanıma uyuşteucu içip gelmesinimi buluşmalara gelicem diyip gelmemesinimi mesajlara 9 saat sonra bakmasınımj bırakıp gitmesinimi hangi birini tekrar yaşıyım? o gün beni bırakıp gittiğinde yemek almıştım ona sonra baktımki gitmiş o gece hiç uyuyamadım ona aldığım o yemek ve kendime aldığım o yemek boğazımdan geçmedi anneme götürdüm SONUÇTA İLK ZAMANLARA DÖNMEYİ SEÇSEM SONU HEP AYNI OLUCAK:)
İlk tanıştığınızdaki zamana dönmekmi yoksa hiç tanışmamakmı?
Cevapla