Ağız alışkanlığı olmuş mesela erkek - kız demeden "tamam aşkım, peki canım" şeklinde konuşması sizi huzursuz eder mi? Ederse de nolur? Ne tepki verirsiniz?
Bu üç soruyu istiyorum.

Ağız alışkanlığı olmuş mesela erkek - kız demeden "tamam aşkım, peki canım" şeklinde konuşması sizi huzursuz eder mi? Ederse de nolur? Ne tepki verirsiniz?
Bu üç soruyu istiyorum.

İnsanlara nasıl konuşması gerektiğini bilmiyorsa benimle işi olamaz o kişinin Hadi varsayım yapalım böyle biriyle birlikte oluyorum onunla sakin dille konuşur beni huzursuz ettiğini tekrarlamayacağını söyleyip uyarırım Eğer devam mı ediyor yapıcı olmayı keserim yıkıcı olurum
1) Rahatsız eder mi? Evet, eder. Çünkü “aşkım / canım” gibi hitaplar ilişkiye özeldir. Herkese kullanıldığında değeri düşer ve sınırları bulanıklaştırır.2) Ederse ne olur? İç huzur bozulur, güvensizlik başlar. “Benimle özel olan ne?” sorusu insanın aklına düşer. Bu da ilişkiyi yavaş yavaş yıpratır.3) Ne tepki veririm? Sertleşmeden, kavga etmeden açıkça konuşurum. Rahatsız olduğumu söylerim ve sınırların netleşmesini isterim. Devam ederse bu, saygı problemine dönüşür ve ilişkiyi sorgularım
Ağır başlı, nerede nasıl davranması ve konuşması gerektiğini bilen insanları severim. Herkese canım cicim diyen bir sevgilim olamaz. Dozu ayarlanmayan samimiyet baş ağrıtır. Olursa bu davranış biçimini değiştirmesini isterim.
Evet, beni rahatsız ederdi. Aşkım, canım gibi kelimeler benim için özel ve ilişkiye ait; herkese söylendiğinde anlamı azalıyor gibi hissederim. Bu huzursuzluk içimde birikirse mesafe koymama ya da geri çekilmeme yol açar, çünkü kendimi özel hissetmemeye başlarım. Tepki olarak da trip atmak yerine açıkça söylerim; bunun benim sınırım olduğunu, alışkanlık olsa bile bana iyi gelmediğini anlatırım. Değişmeye niyeti yoksa, orada uyum sorunu olduğunu kabul ederim.
Sevgilinse ve ilişki içindeyken bunu yapıyorsa beni net rahatsız eder 🙃 Çünkü “aşkım, canım” benim için özel alan, herkese söylenince sözü de değeri de düşüyor gibi geliyor 💔
Ne olur kısmı: İçten içe güvensizlik, kıskançlık, saygısızlık hissi karışımı bir şey olur. Tepkim de direkt kavga değil, sakin ama net bir konuşma olur. “Bak bu hitaplar benim için özel, herkese böyle konuşman beni duygusal olarak incitiyor” derim, anlamasını beklerim. Devam ederse soğurum, mesafe koymaya başlarım, ilişkiyi sorgularım 🧊
Sen böyle bir durumda kaldın mı, şu an hayatında olan biri mi böyle konuşuyor yoksa sadece merak mı? 😌✨
Cevap
59Cevap
Herkesle böyle bir samijyet kuaran kişinin benim yanımda işi yoktur.
Samimiyet kuran*
Herkesle vıcık vıcık olan biri sevgilim olmaz...
Ses tellerinden ip atlarım onun.
Ayy nefret ederim öyle hunter kılıklı adamlardan.
Yani muhtemelen sevgilim olmazdı
Evet beni rahatsız eder zaten konuşamaz da.
Öyle birini kabul edemem. Çünkü niyeti ve hissettiklerinin hangisi bana özeldir? Hangi cümleleri benimle bir anlam kazanıyordur? Hissettiği duygu ve davranışları kadar bunu iletmek için seçtiği kelimeleri de benim için bir özeli olmalıdır. Her şeye herkesle benzer veya aynı davranan birinin benimle kurduğu iletişimin anlamı nedir? O yüzden kelimelere takılırım. Cümlelere takılırım. Ve geniş biriyle pek huzurlu ve mutlu olamam. Öyle bir ilişkiyi de muhtemelen hiç sürdürmem.
Rahatsız eder sevgili olana kadar bunu fark etmemiş miyimm🫢, rahatsız olduğumu söylerim devam ederse biter
Bunu görmezden gelemem 😅
Çok fazla eder. Böyle diyorsa zaten arka perdesi de vardır olayın. Arka da onunla da flört ediyordur, kızın da gözü vardır.
Kabul ederseniz böyle adamı geçmiş olsun aldatılmaya razı olursunuz.
Herhangi bir erkek ile keyfi konuştuğu an eski sevgilim olur 😂
Sizin sorduğunuz soruya bak
Öyle birisi sevgilim olamaz konya ovası değiliz rahat olalım 😅
Eder tabi ben giç sevmem o tarz insanları. Kadın erkek herkese aşkın tatlılm canım...
Aynen ya
Kiminle nasıl konuşacağını bilmeyen kişiyi yanımda sevgili diye neden tutayım
Sevgilin ya da başka biri kişi yanındaki kişiyi yansıtıyor
Huzursuz eder gerilim ve ona söylerim ve bunu düzeltir ya da düzeltmez ben olmam bu ağız alışkanlığı değil gevşeklik ve bu kelime ya da cümle herkese kurulacak kadar basit değil veya olmamali
Aşkım diyemez. Samimi olduğu insanlara aradaki muhabbete göre canım diyebilir. Rahatsız eder, konuşurum büyük bir tepki vermem ufaktan tadım kaçar soğuk yaparım
Belli ki ben tanımışım onu sevgilim olmuş, yani bile bile hayatıma aldığım adamı niye yargılayayım
Eder , rahatsız olduğumu belirtirim , uyarırım devam ederse uzar çünkü cidden rahatsız edici.
Huzursuzluktan öte bir duygu bu, önce bir uyarı alır, devam ederse bu yolu tek başına yürümeye devam eder.
çoktaumurumda
1) Evet rahatsız huzursuz ve rahatsız eder.
2) Tepki veririm.
3) Ya o sınırını çizer, ya ben yolumu.
Okurken irite oldum. öyle bir şey olursa uyarmama gerek kalmadan tek kalemde silip atarım 1 yıllık olsun 6 aylık olsun fark etmez
O ilişki biter. Ben sevgilim olduğunda kimseyle muhatap olmuyorum. Dolayısıyla başkasına o kelimeleri söylemesi , ilişkiyi anında bitirir.
Hadi bunu kadınlar yapıyor da bir erkek yaparsa ağzının orta yerine vururum
o ağız alışkanlığı her karakterde olmaz. paralı askerlerde olabilecek bir ağız alışkanlığı. muhtemelen sevgili olamadan soğurum
3 saniyede görüp tanımadan etmeden sevgili olmayacagıma göre sorun yok.
yani sevgili olmussam kabul etmişimdir ya da sevgili olmadan önce kurallar net konulmustur. yoksa bende ayıp etmiş olurum :D
Var öyle insanlar zararsız ama gereksiz herkesle böyle konuşması
Anlamam alışkanlık düzeltsin kendini.. sorun çıkarırım lütfen düzeltsin jdsj
Beni rahatsız eder ve kavga çıkarırım öyle herkese demesini istemem özellikle kızlara
Ne demek herkese boncuk dağıtır gibi aşkım demek. Kıskançlık damarım tutarsa ortalık karışır. 😃
Eder tabi ki dansöz gibi ne öyle herkese kıvırtıyor aşkımlı canımlı oldu ortalık malı kdns
Ağız alışkanlığı değildir o bahanedir, ya da gaydir
Benim sevgilim kiminle nasıl konuşacağını bilir haliyle o şekilde konuşmaz 🫠
Evet hem de çoooook prensim Sercan annesi dışında hiçbir kzıla konuşamaz
Herkesle o şekilde konuşamaz he konuşuyorsa benimle konusamaz
Eder artık en ufak başkış bile edeceği için aşka küstüm
Evet zaten rahatsız etmezse ben de bi genişlik sorunu vardır yani
Eder. Zaten en başında da öyledir farkedince sevgili olma düşüncem geçer gider.
Etmiyor artık koyup geçerim gerisine karışmam
Rahatsz olmam birşeyi değiştirmez çünkü
Knka bence evli bile olsak ailenim yanında büyüklerin yanında hayatım, bebegim demesin. Hanım diyebilir , gamze hanım diye seslense daha uygun olur. Edep yahu ne kadar çok sevsende evlide olsan senin ailenin ya da benim ailemin yanında dışardada düzgünce seslenmeli bence. Şimdi babamın yanına bebegim dese babam sinirlenmez ama güler rezil oluruz bu ne 😀😀😀bence biraz saygılı olmak lazım ya o ne 😀
Yani devir degişti diyoruz devir degişmekle ne alakası var. Bu saygılı olmaktır.
Çok rahatlık genişlik ne yaw valla ben öyle mezhebi geniş birisi degilim
Cıvıklığı hiç sevmiyorum ya. Bi de böyle herkesle samimi olan biriyle yan yana gelme olasılığım bile çok düşük. Haa sonradan böyle bir evrilme gerçekleştiyse eğer muhtemelen beynime kan sıçrar😅
Evet rahatsız olurum ve o kelimeleri bana kullandığında kendimi sıradan insan gibi hissederim yapı gereği bu tarz konuşması olanlar tam düzelemşyor ama
Başlarım onun aşkının ızdırabına her önüne gelene böyle diyorsa böyle derim
Herkese mavı boncuk dagitsin diyorsun yani yok kalsın kadının en ufak hareketinden olmayacak anlamlar çıkaranların bolca bulunduğu bu coğrafyada sakıncalı bir hareket
Eder tabii. Bu durumda ona durumu imalı bir şekilde dile getirir ve dersini alana kadar soğuk davranırdım. Ayrıca onu aynı şekilde kıskandırmaya çalışırdım. Eğer gerçekten seviyorsa dersini er geç alacaktır. Yok eğer sevmiyorsa da takma kafaya, salla gitsin...
Ağzına ... m onun o zaman hiç konuşamaz sbdhdhdhd
pıçaklarım rahatsız eder tabi
Ben bunu sosyallik ve samimiyet göstergesi olarak görürüm. Erkeklere çok yakışmaz ama sevgilim , eşim yaparsa sorun etmem
Sevmem öyle gevşek adam
bende aynisini ona yaparim. bakalim o menun olcakmi
Gevşek bir insanla olamam kadın. Yanımdaki insan ağır olmalı, kimle nasıl konuşacağını bilmeli.
Tabiki rahatsız eder o ne öyle, tek canı ben olabilirim
Öyle ağız alışkanlığı olan birisiyle işim olmaz, hiç gelemem bu tip şeylere.
Hem cinsleri dışında birisine diyorsa hoş karşılamam
G. odos olmadigima gore rahatsiz eder 😀Hatta artiroyorum konusamaz 😀
Evett eder hayatında ben varken başkalarıyla öyle konuşmamalı
Evet aşırı derecede rahatsız olurum
Eder. uyarmam ama asla ayrılırım. ben uyarmayı, değişeceksin demeyi sevmem. bana uygun biriyse devam eder, etmezse herkes kendi yoluna.
Ne o öyle düzeltsin kendini
Kızlardan hoşlanmıyorum. 😛🤣
Keserim dilini 😒😒
Sevmem, sevgili olmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?