Sevgilinizin herkesle aşkımlı canımlı konuşması sizi rahatsız eder mi?

Ağız alışkanlığı olmuş mesela erkek - kız demeden "tamam aşkım, peki canım" şeklinde konuşması sizi huzursuz eder mi? Ederse de nolur? Ne tepki verirsiniz?

Bu üç soruyu istiyorum.

Sevgilinizin herkesle aşkımlı canımlı konuşması sizi rahatsız eder mi?
Sevgilinizin herkesle aşkımlı canımlı konuşması sizi rahatsız eder mi?
Cevapla