Günümüzdeki Sevgililik anlayışı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben bir insanla sevgili olduysam ve gerçekten çok iyi anlaşıyorsak evlenirim ve olması gereken bu. Ancak bazıları öylesine sevgilim olsun takılalım mantığı ile yapıyorlar. Bu konu bu kadar basit olmamalı ve işin en kötü tarafı bir taraf gerçekten seviyor ve onla bir gelecek hayal ediyor, Karşı taraf ise onu eylencelik olarak görüyor

Günümüzdeki Sevgililik anlayışı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla