Arkadaşlar sizce rezil mi oldum yoksa o kızlar mi çok ergen?

Üni ögrecisiyim ve sınıf olarak geziye gittik
Kız arkadaşımla ben yan yana oturduk herkes sığdı sadece bir kız ayakta kaldı
Ve kızla bir tık samimiyiz diye gel üçümüz oturalım dedim
Ben bir tık öne kaydım o kız yanıma çapraz oturdu
Cam kenarındaki arkadaşımda cama doğru bir tık sıkıştı benim ona arkam dönülüydü


Arka koltuktan bir kız bana rahat misin diyip güldü bende mecbur böyle yaocaz gibi bir şey söyledim soğuk bir dille

Sonra bir kız daha geldi o da ayakta kaldı ve o kızın çok çok çok samimi arkadaşları bile onu aralarina sıkıştırmadı ya da erkekler kalkıp yer vermedi ha o an bir erkgin kalması biraz yanlış anlaşılabilir belki o yüzden yaomadilar ama bilemiyorum yapmadılar

Ve o ayakta kalan kızın yakın arkadaşı cam kenarındaki arkadaşımda rahat misin diyip güldü sonra aykata kalan kızı arkadaslarimida bizim yanimiza almamizi söyledi yine güldü

Bunlar çok mu ergen yoksa ben mi rezil oldum
Ve sınıfta benden hoşlandığını düşündüğüm biri var sizce bu kişi eğer hoslaniyorsa benim hakkımda ne düşünmüştür
Arkadaşlar sizce rezil mi oldum yoksa o kızlar mi çok ergen?
Cevapla