Sevdiğim aşık olduğum kadın sırf subay olduğum için beni istemiyor?

Ona bütün duygularımı itiraf ettim elini tuttum öptüm sarildim ağladım evlenelim dedim o da bende seni sevebilirdim ama mesleğinden dolayı olmaz piyade ustegmensin daha dogu görevin var sürekli tayin olacaksın eve donermisin dönmezmisin ben bunun stresini kaldıramam özür dilerim dedi o da yolda giderken agladi evine bıraktım mesaj atmış özür dilerim beni yanlış anlama seni çok seviyorum diye kendimi demir ranzaya mi assam diye düşünüyorum şimdi tek yaşama sebebim oydu 🥴?
Sevdiğim aşık olduğum kadın sırf subay olduğum için beni istemiyor?
Cevapla