Dünyanın en güzel kızı da olsa
Kezbanlara prim vermeye gerek yok
Evet
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dünyanın en güzel kızı da olsa
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
O tarz kişilerin oturma organlarını kaldırmaya gerek yok. Zaten o davranışı da aslında hiç beğenilmeyen fakat bakın ben de beğeniliyorum havası atma şeklidir. Görünce yönünü değiştireceğin tip
Bayağı kendine baktıran bir kız yapıyor bunu görsen dibin düşer mesela:/
En güzeli 👍
Özelini paylaşmaya girer bence bu. Bu tarz kadınlar her haltini herkese anlatır. Es veya sevgili olmaz.
Öncelikle sen dünyanın en güzel kızı değilsin ve sonrasında evet bakmazdım bi daha g@t kaldırmaya gerek yok
Kezbana prime gerek yok
Bence saçma bir davranış bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?