İlişkiyi ve karşısındakini istemeyen erkek neden numarasını silmez?

2 ayın sonunda iyice ilgisi ve mesaj atması azaldığı için bugün artık ciddi bir konuşma yaptım ve evet çok haklısın beklentin minimumda olmasına rağmen bunu bile veremiyorum bilmiyorum neden ama şu an böyleyim gibi saçma sapan şeyler söyledi. Çabalamadı yani aslında hep böyleydi de severken görememişim. Ben de artık seni hayatımda zorla tutmak için çaba gösterecek gücüm yok kendine iyi bak dedim ve her yerden engelledim. Acı çekmemek için tüm mesajları fotoğrafları da sildim. Ama o her kavgadan sonra olduğu gibi yine numaramı silmedi. Bir erkek neden numarayı silmez? Geri dönmek için kapı bırakıyor diyeceğim ama bende numarası da whatsappı da engelli yani numara da işine yaramaz. Bunu niye yapıyorlar? Madem istemediğin çaba göstermeyeceğin biriyim ne diye numaram duruyor yani anlamıyorum ben.
İlişkiyi ve karşısındakini istemeyen erkek neden numarasını silmez?
Cevapla