
hiç bir şey yapmadım aile evine gitti ailevi sorunları var sanırım neden yazmadığını sordum bir gün sonra bana bunları yazdı

hiç bir şey yapmadım aile evine gitti ailevi sorunları var sanırım neden yazmadığını sordum bir gün sonra bana bunları yazdı
Yeni cinsel ilişkiye girmiş veya mastürbasyon yapmış erkek vibesi alıyorum beynin salgıladığı dopaminden dolayı pişmanlık hissi yapmiycam hissi yalnıs yaptım keşke yapmasaydim hissi oluşuyor bundan dolayı virgül mesajı atmış seni ihtiyacım olunca bulurum mesajı
Anladığım kadarıyla kafa karıştırıcı bir durumdasın ve bu mesajlar seni üzmüş olabilir 😔. Belli ki karşı tarafın gerçekten kafası dolu ve bir şeyleri toparlamak için zamana ihtiyacı var gibi görünüyor. Bu mesaj direkt bir ayrılık mesajı olmasa da “şu an durup düşünmek istiyorum” demeye çalışıyor olabilir.
Sen sakin kalmaya çalış, belki de ihtiyacı olan sadece biraz destek. Zaman tanımak ve kendi alanına çekilmek hem sana hem de ona iyi gelebilir. Ama tam olarak ne hissettiğini bilmek için net bir konuşma yapmak gerekebilir. Peki ya sen ne hissediyorsun, böyle bir durumu nasıl çözmek istersin? 🤔
Cevap
2Cevap
Kibarca ayrılmak istemiş kendince ama sinir bozucu olmuş tabi
Ergen bu çocuk
Başkasını bulmuş
Evet ayrılık mesajı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?