Aşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. Bu çok normal bir durum; ilk sevgi genelde bir kişiden çok hissettiğin “ilk olma” haline bağlanır ve zamanla kimseyi sevemiyormuş gibi hissetmen aslında henüz kalbini gerçekten açabileceğin biriyle karşılaşmamış olmandan kaynaklanır, geçer mi dersen geçer ama zorlayınca değil, kendini hazır hissettiğinde ve seni gerçekten heyecanlandıran biri çıktığında fark etmeden olur.
12 Yorumla
Soran6 ayÇok güzel tanımlamışsın teşekkür ederim
En İyi Cevaplar
6 ayYa ne boş insansın be yani şimdi desem ki gel evlenelim Ayşin yok Ay bu gün yok ayıp Neyse sen yine evlenmek istemiyorsun benimle. Ama ciddi söylüyorum Hani yanık bir erkekle evlenmek istersen ben yanındasın yemin ederim koynundan çıkmam ya Bir de bana var ya böyle çocuk verdim be Allah senden öyle bir eş olur ki? Şimdi iş yerinde evli kadınlar var Böyle görüyorum tamam mı? Allah'ım benim de böyle bir eşim olsa diyorum yahu gerçekten hani öyle istiyorum ki? Hani kadın güzel evlenmiş işine sahip Bir de çocuk doğurmuş kocasına da bakıyor lan diyorum böyle bir karın olacak Gerçekten Yani var ya isteyip de kavuşamadığım tek şey sanki.
00 Yorumla
6 ayÇünkü insan bir kere kırılınca, her insanı aynı görmeye başlar ve hep kafasında şüphe olur; acaba gerçekten seviyor mu, acaba bu sözün altında şu sebep mi var, acaba beni yara bandı olarak mı kullanıyor? Gibi sorular oluyor. Çünkü güven bir kere kırılınca, hep bir sızıntı oluyor çatlaktan... O yüzden bence kendini şartlama, olağan akışında devam et. Hem belki o çatlaktan avucuna bir şeyler düşer...
41 Yorumla
Soran6 ayYorumun için teşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 443 cevap paylaştı.
6 ayUnutmamak değil bu, ilk duygularını paylaştığın kişinin ardından gelen bir yas süreci. Bu kimilerinde 3 ay kimilerinde 6 ay sürüyor. Fakat travmaya ve ayrılığa bağlı verdiğin tepkiye göre değişiyor. Ne kadar uzun süre stres ve depresyonda kaldıysan kalbinde ki bu donuklukta çabuk çözülmüyor. Birine bağlanamıyorsan bağlanamıyorsundur, kendini zorlama 🤍
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Hah, turşu falan demişsin ya, bayıldım! 😂 Ama cidden, hissettiğin şey çok normal. Bazen ilk aşk öyle kafaya yer eder ki, sanki bir daha öyle hissetmeyecekmişiz gibi gelir. Ama inan, senin de kalbini ısıtacak başka birisi mutlaka çıkacak karşına. 🍂💕 Herkesin duyguları zamana ve doğru kişiye bağlı olarak değişiyor.
Belki şu an bu duygularını çözümlemeye, biraz kendini anlamaya ihtiyacın vardır, bilemiyorum. Ama asla kendine kapanma! Hayat sürprizlerle dolu ve aşk, her an bir köşeden süzülüp gelebilir. Senin gibi bir olumlu enerji topunun turşusu olmasını düşünemem bile. 😄 Peki, sen en son ne zaman birine için ısındığını hissettin? Belki buradan başlayabiliriz! 😊12 Yorumla
Soran6 ayİlk kez onu sevdim o güvenimi kırınca kimseye tamamen ne güveniyorum ne de sevebiliyorum. Geçici hoşlantı oluyor o kadar. Ayy yoksa bekar mı ölecem🫣
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen6 ayAaaa, hemen karalar bağlama, bekar ölmüyorsun! 😱✨ Ama şu güven konusu çok önemli, biliyorum. O kırıklığı yaşayınca insan böyle radarlarını kapatıyor, kimseyi tam anlamıyla hayatına almak istemiyor. Ama canımsın, böyle geçici hoşlanmalar bile aslında bir yerlerde "Belki tekrar sevebilirim!" ışığını yakıyor. O yüzden sakın kendini sıkıntıya sokma, zamana bırak. Bir gün birisi senin kalbine tekrar dokunacak, hem de öyle bir dokunacak ki bütün bu duygularına değecek. 🥰 Sana gelenlerin içinden iyisini seçmen gerek, sanki Seçici Mis Aşko gibisin! 😎 İnan bana, senin enerjinle mutlaka biri gelir ve seni pamuklara sarar. ❤️ Peki, son zamanlarda yakın hissettin biri oldu mu ya da radarlar tamamen kapalı mı? 🎈
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
6 ayAslında unutmamak değil de hayal kırıklığı yaşadığın için öyle düşünüyorsun, birini tanıma hevesin yok aynı şeyleri yaşarım düşüncen var seni cok iyi anlıyorum bacımm 🫂
22 Yorumla
Soran6 ayEn güzel yorum senin olmuş. Evet terk edilmekten korkuyorum. O yüzden böyle oluyor💞
- 6 ay
Bizim de bahçemiz çiçek açacaktır du bakalım aynı seyleri yaşamışız ❤️✨🙏
6 ayİnsanin düşünceleri kalbinin etkiler. Sana Kalben ruhen dokunabilen seni düşünen birine hoslantida olsa zorla değer ver zamanla o aşka dönüşecektir. Bende korkuyorum birini sevmeye ama eğer karşıma çıkarsa benden hoşlanan biri bende ona değer verip o hoslantiyi aşka dönüştürmek istiyorum. Herkes aynı değil unutma. Bazen bende evde mi kaldım diye düşünsem de umudum az da olsa var
24 Yorumla
Soran6 ayBilmiyorum ya stres oluyorum. Yaşıtlarım evlendi çocukları oldu. Hatta benden küçük kuzenimin bile çocuğu var. Nasip bizi de bulsun artıkk
- 6 ay
Aminnn inşallah 🤲 aynı dusuncedeyimmm
- 6 ay
Benim arkadaşim 20 de evlendi 23 TE boşandi. Herşeyin hayırlısını istemelisin. Hatta lisedeki sınıfımızdan 12 kişi aynı üniversiteye gittik sadece o arkadaşımız lise 1 den beri sevgili olduğu kişiyle evlendi üniversite okumayacagim demişti. Şimdi bin pişman keşke herşeyi yeniden inşa etmeye çalisiyor. Yani sözün özü erken evlenip boşanan aldatılan da var geç evlenip ölene kadar birlikte olan da. Kimseyi kendinle kıyaslama kaderleriniz ortak değil. Allah geciktiriyorsa guzelleştiriyodur
- 6 ay
Çok haklısın insan sadece üzülüyor işte
6 ayya guzelım kendıne bak kendınle vakıt gecır bende boyle bırsye yasadım zmanında ıyıkı olmadıaynı kaderı paylasıyoruz ılahı sıstem koruyor bızlerı bu durumda olanları yeterkı allah bırakmasınsenı allah yar ve yardmcın olsun ıns ayklarının ustunde dur bacım kımseden fayda yok.
14 Yorumla- 6 ay
senın kımseye ıhtaıyacın yok
Soran6 ayAllah razı olsun çok sağ ol. Tam da dediğin gibi Rabbim bizi korudu
- 6 ay
Evet
- 6 ay
Sendende olsun
- Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı.
6 aybu cok yaygin bir durum
ilk sevgi zihinde iz birakir
zaman gecince sevemiyorum sanirsin
aslinda kalbin hala onu olcer
bu kalici degil donemsel
yasadikca karsilastikca degisir
on evlendi diye sen gec kalmadin
senin zamanin ayri
tursu degil sabir kuruluyor 😘❤️04 Yorumla
Soran6 aySağ ol ya😂😂
- 6 ay
rica ederim ama sunu unutma
ilk sevgi kolay silinmez ama hayat orada bitmez
karsilastikca kalp kendine yeni yerler bulur
kimse gec kalmis degil sadece zamani farkli
turşu kurmak yok daha hikaye devam ediyor 😄✨
Soran6 ayYorumun çok güzel teşekkürler😅
- 6 ay
rica ederim
hissettiklerin cok normal
ilk sevgi iz birakir ama hayati durdurmaz
zamanla kalp kendine yeni alanlar acar
sen yolundasin acele yok ☀️🙂
Gizli Üye(30-35)6 ayAdı üstünde ilk sevgili. Bütün duyguların ilkini ve 'en yogununu' onda hissetmen normal. Ama öğrendiğin bir duyguyu tekrar yaşayabilmek de senin elinde. Sonuç olarak ilk sevgiline de en başta büyük bir aşk beslemiyordun. Şimdi yapacağın şey öğrendiğin duyguyu yeniden hissetmeyi öğrenmek, eminim ki yaparsın da
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayAynı durum bende de var onu unutuyorsun ama onu o kadar çok sevmissin ki zamanında ve bu sevginin karşılığında da zalimlik görmüssün o yüzden yeni birine karşı çok temkinli oluyorsun. O insanlar ise senin onu geçmişte ne yaparsa yapsın sevdiğinin bilincinde olduğu için kendini bir halt zannederek onun özgüveni ile hayatına devam ediyor.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
6 ayBoş ver önüne bak hayat kısa kuşlar uçuyor o sevse gitmezdi sen neden takılı kaldın bnmki de evlendi çocuğu oldu artık eskisi kadar aklıma gelmiyor
12 Yorumla
Soran6 ayTakılı kaldığımı söylemedim
- 6 ay
Ondan sonra kimseyi sevemiyorum demen takılı kaldığını gösterir her ne kadar kabul etmesen de gerçeklerle yüzleş
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
6 aySen kendini ona odaklamışsın bu yanlış, evlendiyse sende kendi hayatına bakacaksın yapacak bir şey yok, kendi turşunu kurmanda yine kendi hatan olur, turşu yaparsan bari acılı yap birşeye benzesin))
20 Yorumla
6 ayBunları düşünme kitap öneriyorum oku kendine odaklan niye böylesin cevabını alırsın, çözüm de alırsın istersen (kafayı çalıştır)
İsmail Acarkan "Enneagram ile kendini keşf et"
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Geçer elbet neler geçiyor insanın başından neleri atlatmiyor ki açıkçası senin kendi içine dönüp cevaplaman gereken bir soru bu
10 Yorumla
6 ayEvlenmek sonsuz mutluluk demek değil artık. Ciddi oranda boşanmalar oluyor. Bir başarı da değil bu. Vaktini saatini bekliyor kısmetin.
10 YorumlaBenide 3 yıllık sevgilim sıkılma gerekçesiyle bıraktı o kadar fazla ümit beslediğim için kendime kızıyorum. Kimse vazgeçilmez değildir. Başka birisini tabiki sevebilirsin.
13 Yorumla
Soran6 ayİş evliliğe gitmeyecekse o kadar süre sevgili kalmamanın da bir anlamı yok
Soran6 ayİnşaAllah
Duygusal insanlar için durum böyle. Tekrar aşık olacağına inanıyorum. Allah herkesin gönlüne göre versin.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
6 ayKusursuz insan arıyorsan yalnız kalırsın.
ya da ...
Sevgi açlığın yoksa
Cinsel açlığın yoksa
Sosyal açlığın yoksa
Sevgiliye de pek ihtiyacın yoktur
O yüzden kimseyi sevemiyor olabilirsin
00 Yorumla
6 ayseni gevgire çevirip başkası ile evlenmiş çocuğuna da senin ismini koyar artık koymaya doyamadıklar bunlara :)
00 Yorumla
6 ayyaşadığınız sorun aslında içinizde güvenme hissine zarar vermiş bu durumda bir başkasına güvenmekte zorlanıyorsunuz. Bir gün geçer elbet ama size bu güveni kazandıracak birinin işi çok zor
01 Yorumla
Soran6 ayEvet işte ilk ona güvendim o da güvenimi kırdı şimdi ise hep yarı yolda kalacam diye korkuyorum
6 ayBende süper soru seçilme şeyinde değiştirmelerinden rahatsızım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayİnsan hayatında 3 kez aşık oluyormuş. Bir kitapta okumuştum. Ona göre hesapla ~😂😂😂umarım bu bilgi dogru degildir lan jshsdjfjfjrjjr neyse ki 2 hakkım daha var jansbs
10 YorumlaNarsist birisinden kurtulmussun demektir kendi hayatını kimseninkiyle karşılaştırma bence çok sevseydi başkasıyla evlenmezdi en iyisi seni bulsun
11 Yorumla
Soran6 ayYa çok teşekkür ederim. Olmaması şükür sebebim sorun yok
Ay ne zor 😞 ben arkadaşlarıma bile şaşırıyorum hala sevgili daha fenaymış
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
6 ayOnu sevdiğin gibi başkasını da sevebilin tabi önemli olan karşına öyle birisi çıkmasıdır
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
6 aySosyal ol ve karamsar olma seni mutlu eden şeyler yap
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
6 ayilk ve tek sevgilin olduğu için onda takkılmış olabilirsin. bundan dolayı sürekli aklında onu canlandırıp ondan kurtulamamış gibisin. Bu yüzden başkasını seçerken aklında eskisi olduğu için ilerlememiştir.
10 Yorumla Yok olmaz o iş zaten seni de isteyen olmaz o kafayla sen turşu olmayı çoktan haketmişsin şimdi yalnız başına öl
01 Yorumla
Soran6 ay💩💩
- Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.
6 ayhayatına birilerini almazsan nasıl olacak , sevgi öyle görür görmez olmaz biraz tanı zaman geçir mutlaka sana göre birisi çıkar
02 Yorumla
Soran6 ayHayırlısı bakalım
- 6 ay
haklı olmak güzel ama sonucu değiştirirmi , bence biraz etrafına bak ve birileri girsin artık hayatına
6 ayBir yıllık ilişki neden unutamadın ki bir de aradan 5 yıl geçmiş , kendini aç bence şartlandığın için olabilir
05 Yorumla
Soran6 ayİlişkimi unutamadım değil çoktan unuttum. Ama onu sevdiğim gibi kimseye sevemiyorum ve o güvenimi tamamen kırdı
- 6 ay
Hayalkırıklığı olmuş o zaman ne yaşattı sana
- 6 ay
Hala kalbin kırık tam anlamıyla iyilesmemissin demek ki
Soran6 ayTerk edildim söz de evlenecektik falan da neyse iyi olmadı kurtuldum çok şükür
- 6 ay
Vardır bir hayır , sen neden sevemiyorsun
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
6 ayGecer tatlim sadece karsina dizgun biri cikmamis o bir anda oluyor bir bakmissin hatirlamiyorsun sense coluga cocuga karismin bile
01 Yorumla
Soran6 ayAyy İnşaAllah
Gizli Üye(30-35)6 aySeversin merak etme sadece o heyecan kalp çarpıntısı lazım sana. Yaş geçmeden sevdin sevdin yoksa olmuyor için almıyor
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayAynı durum bende de var... Konu unutamamak değil çok değişik. Bilmiyorum. Allah sonumuzu hayır etsin.
24 Yorumla
Soran6 ayAmin. Rabbim iki cihanda da mutlu edecek eşler nasip etsin
Cevap sahibi6 ayAmin. Yaş kaç?
Soran6 ay26 sen?
Cevap sahibi6 ayEndişe etme sen bulursun birisini :)
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
6 aySen onda takılı kaldın. Yerine bir başkasıni almadikca o yara kapanmaz.
03 Yorumla
Soran6 ayLaftan anlamıyorsunuz
- 6 ay
Sen kendine adam değil oyuncak al. O senin lafını dinler. Sen kimsin de hakimiyet kurup kafinda sözünde olacak? Sen kendi sinirisini aştığının farkına var istersen
- 6 ay
Bu kafa ile turşu bile çürür
Seversin seversin dene tadına bak başkalarının
02 Yorumla
Soran6 ayNe kadar iğrenç bir yorum
- Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
6 ayNedeni takıntılı olmak gidenin gittiğini kabullenmek
02 Yorumla
Soran6 ayHayır o gitti zaten iyi ki gitmiş
- 6 ay
Yani giden gidiyir ise eyvallah denediği için herkes mutsuz
Aşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. onu unutamıyorsun ya da hep onun gibi birini arıyorsun sanırım
07 Yorumla
Soran6 ayIyy midem bulandı o bis... eksüldi onu ne yapim🤣
Soran6 ayİiyi ki kurtuldum
Soran6 ayTerk edildim tekrardan terk edilmekten korkuyorum
Soran6 ayİkiis aynı ddğill
Böyle deme bende unutamicam saniyorumq
21 Yorumla
Soran6 ayİlkler unutulmuyor ya
Gizli Üye(25-29)6 ayDemekki zihin yapını değiştirmen lazım. Adam evlenmiş çocuk sahibi olmuş, sen yerinde saymışsın, hatta bunu kıskanmışsın. Mantaliteni değiştir kızım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayGeçmez. çaresizlik seninki.
Ben de bi çok kişiyi evlendirdim. Sonra en iyisini ben yaptım.
06 Yorumla
Soran6 ayAnlayamadım?
Cevap sahibi6 ay5 yıl oldu unutaöadım diyosun.
Benim eskiler de evlendi diyorum
Soran6 ayNe alaka ya 5 yıl geçti kimseyi sevemedim dedim. Unutamadımı nerden çıkardınız. İyi ki de hayatımdan defolup gitti. O ş... sizi mi unatamayacm
Cevap sahibi6 aySoruş tarzından o çıkıyo.
Çok bişey diyemicem, zor
Soran6 aySüper soru olarak soru seçen kişi sorumu değiştirmiş😡
Cevap sahibi6 ayÖzele gel isterden
Takılı kalmışsın içinde bitirememişin, ya da bitirmek istememişsin ya daaa travma olmuş sevmek istemiyorsun
Birini sevmek zorunda değilsin, bir ilişkin olmak zorunda değil hayatını akışa bırak yaa
10 Yorumla
6 ayKız benim sorunum 17 yıl oldu hala sevemiyorum. Ki bi öyle çok uzun zaman da çıkmadık ayrıca bana çok kötü şeyler yaptı zor unutursun.
10 YorumlaSevebilirsin aptallık ediyorsun onun umurunda bile değilsin adam keyfine bakıyor karısıyla çocuğuyla sen aşk acısı çekiyorum diyorsun bu aşk acısı değil aptallıktır
05 Yorumla
Soran6 ayAşk acısı çektiğimi nerde söyledim?
Soran6 ayİnşaAllah bakalım
Gizli Üye(25-29)6 ayÇok seviyorsanız veya çok değil ama her gününüz de onu hatırlıyorsanız zor geçer
02 Yorumla
Soran6 ayYa unutmadığımı kim söyledi ya
Cevap sahibi6 ayÇok ayrıntı vermediginiz için öyle zannettim
6 ayBaşkasını da seversin. İlk olduğu için onunla diğerlerini kıyaslama yeterki
10 YorumlaYa kızım boş ver bi evlenen pişman bi de evlenemeyen vardır yukardakinin bir bildiği
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 aySevemezsin. Büyük ihtimal sevişmek... Ondan.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
6 ayAllah'a dua et.
20 Yorumla
6 ayYa sana büyü yapmıştır ya da sen onu unutamamışsındır bana eski sevgilim büyü yapmıştı
01 Yorumla
Soran6 ayGüncellemeyi okudun mu
6 aySevgilinin adı Ş işe mi baslıyo benimde öyle 13 ay sürdü 🤔
01 Yorumla
Soran6 ayYok ya 🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 661 cevap paylaştı.
6 ayHaydaaaa yapmayın bunu yaa
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Geçer geçer
Neler geçmez ki ?10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bi yaştan sonra sevemiyorsun
10 Yorumla
6 ayElbet bulursun birisini
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Kimse vazgeçilmez değil. Sevilir tabii
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Denemeden bilemezsin ki yaş kaç
10 Yorumla
6 ayÖnüne bak geçmişe saplantılı kalma
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 744 cevap paylaştı. Dikkatini çeken birisi denk gelmemiş
10 YorumlaKendi yoluna bak artık yeter
10 YorumlaKendine deger verirsen gecer kanka
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sıra sana geldi sevemediğin için evlenemiyosun
10 Yorumla
6 ay5 yıldır sevgılın yok yanı
10 Yorumla
6 ayumarım iyisi olur
15 Yorumla- 6 ay
sana gurban olsun
Soran6 ayBazen rüyama geliyor ya ş... le evlenirz sanmıştım da neyse iyi ki olmadı. He ya bana kurban olsun🤣
- 6 ay
şans şans
kısmet inde
yokmuş demek
Soran6 ayÇok şükürrr Rabbim daha iyisiyle denk getirir İnşaAllah. Sen evli misin
- 6 ay
ewliym ben
6 ayAynı ben ikimiz de slagiz
02 Yorumla
Soran6 ay🤣🤣
- 6 ay
😂😂
- Devamını Gör (31)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer