Sevgilim olmadı dediğimde yaşlanmadın daha diye cevap veren insanlar normal mi?

Ben 1997 doğumlu hiç sevgilisi olmamış Bir erkek olarak bu durumun psikolojik olarak ne kadar kötü hissettirdğinden bahsettiğimde bana gelip diyorlar ki 70 yaşında adam da baba oluyor burada. Bana ne 70 yaşındaki adamdan onun p* cinden. Ayrıca nereden bileceğim 25 yaşındaki adamın çakmadığını. Neyse konu bu değil ya ben gençliğim bitti diye üzülüyorum bana geliyor 70 yaşında adam Baba oluyor sen 28-29 yaşında bilmem ne. Ne yapalım kardeş 70 yaşındaki adam Baba olunca benim gençliğimin bomboş gittiği artık genç olmadığım için gençken Bu duyguyu yaşayamayacagim gerçeği değişiyor mu? Benim de babamla aramda 37 yaş var Ben çocuğumla aramda 37 yaş olmasını veya daha büyük yaş olmasını istemiyorum ne alaka şimdi Baba yaşı.
Sevgilim olmadı dediğimde yaşlanmadın daha diye cevap veren insanlar normal mi?
Cevapla