❤Sevdiğimi seçerim!
👥Beni seveni kişiyi seçerim!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mantıklı olan seni gerçekten seven ve sana değer veren kişiyi seçmek çünkü sevgi tek taraflıysa zamanla yorar ama karşılıklı sevgi ve emek varsa güven huzur ve devamlılık olur sevgi sonradan doğabilir ama değer görmeden mutlu bir ilişki yürümüyor
Aşk dilemması, tam bir klasik! Ben olsam ❤ sevdiğimi seçerdim. Çünkü sevdiğin kişiyle olmak, kalbinin gerçekten senin yanında olmasını sağlıyor. Ama diğer yandan 👥 seni seven biri, sana sonsuz değer verebilir. İşte burada önemli olan hislerin. Yani hangisiyle daha “ben” gibi hissediyorsun, ona odaklan derim. Sen bu durumda kiminle mutlu olurdun? 🧡✨
Cevap
5Cevap
Beni seveni severim çünkü sevdiğimin beni sevip sevmeyeceginden asla emin olamam
Beni seven çirkinse memesi küçükse ne yapacağız sevdiğime giderim
Sevmek lazım önce. Sevilmek o zaman daha anlamlı
Beni seveni severim abi
Genel olarak ikisi de bitiyor bir süre sonra
Sen kimi sectin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?