Yoksa oğlanlar, kadınların onları elemediğini mi zannediyor?

😀 gerçekten bu anlayışta olan var mı?
çünkü hayatımda bir çok oğlan karakteri yüzünden flört evresinde terk etmişliğim var. Kimisi çok bencildi dünyanın kendi etrafında döndüğünü zannediyordu. Kimisi maddiyat düşkünüydü. Kimisi geri kalmış düşüncelere sahipti "Kadın şunu yapmalı, adam şunu yapmamalı" diye başlayan bir ton cinsiyetçi yaklaşımları vardı. Kalbime hiçbirini alamadım flört evresinde soğudum.
Sonra aşık olduğum ya da flört evresindeki kişi niye beni bıraktı gitti demeyin, önce kendinizi sorgulayınız lütfen.
Yoksa oğlanlar, kadınların onları elemediğini mi zannediyor?
Cevapla