😀 gerçekten bu anlayışta olan var mı?
çünkü hayatımda bir çok oğlan karakteri yüzünden flört evresinde terk etmişliğim var. Kimisi çok bencildi dünyanın kendi etrafında döndüğünü zannediyordu. Kimisi maddiyat düşkünüydü. Kimisi geri kalmış düşüncelere sahipti "Kadın şunu yapmalı, adam şunu yapmamalı" diye başlayan bir ton cinsiyetçi yaklaşımları vardı. Kalbime hiçbirini alamadım flört evresinde soğudum.
Sonra aşık olduğum ya da flört evresindeki kişi niye beni bıraktı gitti demeyin, önce kendinizi sorgulayınız lütfen.
çünkü hayatımda bir çok oğlan karakteri yüzünden flört evresinde terk etmişliğim var. Kimisi çok bencildi dünyanın kendi etrafında döndüğünü zannediyordu. Kimisi maddiyat düşkünüydü. Kimisi geri kalmış düşüncelere sahipti "Kadın şunu yapmalı, adam şunu yapmamalı" diye başlayan bir ton cinsiyetçi yaklaşımları vardı. Kalbime hiçbirini alamadım flört evresinde soğudum.
Sonra aşık olduğum ya da flört evresindeki kişi niye beni bıraktı gitti demeyin, önce kendinizi sorgulayınız lütfen.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer