Sevdiğim kızın yanına gideceğim konuşmaya taktik var mı? (not: kızla ortaokulda aynı sınıftaydık ama şu an 18 yaşındayız)?

Ortaokuldan tanıyor olarak gidicem ''naber ya'' dicem görünce sonra bi kaç soru sorucam hayatıyla ilgili kısa sorular sonra ''tamam ben kaçayim arkadaşlar bekliyo senide çok tutmiyim. görüşürüz, dikkat et kendine'' dicem kafamda böyle bi konuşma var.

%100 işe yarayacak taktik var mı yani kız beni %100 pozitif karşılayacak bi taktikler lazım... çünkü kızı gerçekten seviyorum red yemek veya bana negatif/olumsuz yaklaşmasını istemiyorum.

Sevdiğim kızın yanına gideceğim konuşmaya taktik var mı? (not: kızla ortaokulda aynı sınıftaydık ama şu an 18 yaşındayız)?
Cevapla