Toyboy denince akla genelde; yaşı daha küçük ya da hayata daha genç bir yerden bakan, enerjisi yüksek, egosu az, ilişkide “ben buyum” diye güç savaşı yapmayan erkekler geliyor.
Yani yanında kasılmadan, rahat rahat olabildiğin bir profil.
Son zamanlarda güçlü, kendi ayakları üzerinde duran kadınların bu tarz ilişkilere yönelmesi sosyal medyada bayağı konuşuluyor, hatta viral oldu.
Çünkü bu durum biraz alıştığımız kalıpları bozuyor.
Hep “erkek daha güçlü olur” diye büyütüldük ya… şimdi roller değişiyor gibi.
Bazıları “kadın kontrolü elinde tutmak istiyor” diyor,
bazıları da “ilk defa bir ilişkide yük taşımıyor, sadece ilişki yaşıyor” diye bakıyor.
Ben merak ediyorum; bu toyboy meselesi sizce geçici bir akım mı,
yoksa kadınların artık ilişkiden ne istediğini daha net söylemeye başlaması mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer