Eski sevgilim yazdı ve tekrar görüşmeye başlamıştık on gün boyunca falan konuştuk her sabah günaydın mesajları ne yapıyorsun falan ilgiliydi ama son günlerde ilgisizdi aramızdaki meseleleri de tam olarak çözmemiştik. bir gün ne yapıyorsun yazdı ben de ne yapıyoruz diyelim mi biz neyiz şu an seninle yazdım O da hiçbir şeyiz konuşuyoruz öyle dedi Şok oldum ve çok da sinir oldum “ Harika😂” dedim o da ne diyim ki dedi ben de ben olsam aynı şeyi sen sormuş olsan ben de ne diyeceğimi bilemem ama hiçbir şeyizde demezdim dedim ardından şunları ekledim tamam o zaman biz seninle dost kalalım en azından ne olduğumuz belli olsun ya da istersen beni engelle ya da istersen engelleme bunun artık benim için bir şey ifade etmeyeceğini anladım ben bu birkaç günde seni de anladım karar senin dedim
O da ne demek istediğini anlamıyorum ben sana karşı ilgisiz soğuk falan değilim günlerdir çok yogunum çok yoğunum gibi şeyler söyledi (benim takıldığım nokta zaten tam olarak onun benimle ilgilenmemesi değildi bana hiçbir şeyiz demesi) ben de kusura bakma yoğun olduğunu bilmiyordum dedim o da saçmalama ne kusuru falan dedi sonra maça gitmişti o akşam sonra sabah oldu beni engellemiş ve bir buçuk ay sonra engeli açtı neydi şimdi bu yani bir şeyleri netleştirdikten sonra engelleyebilirdi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer