Bu konuyu bir yorumlar mısınız lütfen ben mi hatalıyım yoksa karşı taraf mı? ?

Eski sevgilim yazdı ve tekrar görüşmeye başlamıştık on gün boyunca falan konuştuk her sabah günaydın mesajları ne yapıyorsun falan ilgiliydi ama son günlerde ilgisizdi aramızdaki meseleleri de tam olarak çözmemiştik. bir gün ne yapıyorsun yazdı ben de ne yapıyoruz diyelim mi biz neyiz şu an seninle yazdım O da hiçbir şeyiz konuşuyoruz öyle dedi Şok oldum ve çok da sinir oldum “ Harika😂” dedim o da ne diyim ki dedi ben de ben olsam aynı şeyi sen sormuş olsan ben de ne diyeceğimi bilemem ama hiçbir şeyizde demezdim dedim ardından şunları ekledim tamam o zaman biz seninle dost kalalım en azından ne olduğumuz belli olsun ya da istersen beni engelle ya da istersen engelleme bunun artık benim için bir şey ifade etmeyeceğini anladım ben bu birkaç günde seni de anladım karar senin dedim

O da ne demek istediğini anlamıyorum ben sana karşı ilgisiz soğuk falan değilim günlerdir çok yogunum çok yoğunum gibi şeyler söyledi (benim takıldığım nokta zaten tam olarak onun benimle ilgilenmemesi değildi bana hiçbir şeyiz demesi) ben de kusura bakma yoğun olduğunu bilmiyordum dedim o da saçmalama ne kusuru falan dedi sonra maça gitmişti o akşam sonra sabah oldu beni engellemiş ve bir buçuk ay sonra engeli açtı neydi şimdi bu yani bir şeyleri netleştirdikten sonra engelleyebilirdi

Güncellemeler
6 ay
Hikayelerime bakıyor bi anlam yüklemelimiyim
Bu konuyu bir yorumlar mısınız lütfen ben mi hatalıyım yoksa karşı taraf mı? ?
Cevapla