Uzak mesafe ilişkisi hakkında düşünceniz ne ve bu olaya yorumunuz?

Ben birine tutulmak gibi bir hata yaptım ve aramızda 1617 km var? Neden konuştu niye yazdı bana diyorum. Görüntülü konuşmalar falan derken darmaduman oldu iki tarafta ve bunu halledemeyeceğimizi ne yapacağını bilmediğini söylüyor? Ayrı yerlerde çalışıyoruz. Ben doğuda o Batı’da ikimiz de memuruz. Bana kalsa hallederiz birkaç buluşma ve olursa eş durumu yapılır ama o sanki bunu göze alamayacak gibi. Tek bildiğim ilerde hatayı anlayacağı çünkü benzer enerjideki insanlar kaç kere denk geliyor ki. Bu kaç kere oluyor? Erkekler siz olsaydınız buluşmayı bir şekilde ayarlamaz mıydınız? Çok uzak biliyorum ama ailemin yanına gidince tatillerde yine de daha yakın olacağım. Mutlu olmak bana haram sanki.
Uzak mesafe ilişkisi hakkında düşünceniz ne ve bu olaya yorumunuz?
Cevapla