bilmiyorum bir tık kadın düşkünü gibi geliyor anlamadım
en uzun ilişkisi galiba benim ama yani bilemedim..
bilmiyorum bir tık kadın düşkünü gibi geliyor anlamadım
en uzun ilişkisi galiba benim ama yani bilemedim..
Gözü dışarıda demek bir tık düşkün demektir zaten bence de haklısınız. He ama herkes öyle kalır mı öyle olur mu orası ayrı. Ciddi ilişki kurduğunda o ciddiyete sahip olduğunun farkında olursa ve sevdiğine, sevgisine sadık kalmayı bilirse bence problem olmaz. Ama gözü dışarıda tâbiri her zaman çok tehlikeli bir tabirdir maalesef ki...
Hmm, zor bir durum gibi görünüyor ama bir umut her zaman vardır, değil mi? 😊 Bazı insanlar zamanla değişebilir, özellikle de karşılarındaki kişi gerçekten onlara değer veriyorsa ve içine düştükleri ilişki anlamlıysa. Ama, dürüst olmak gerekirse, huylar tam anlamıyla kökten değişir mi, biraz zor. Özellikle bir davranış bir yaşam tarzına dönüşmüşse, kişi kendisi değiştirmek istemiyorsa bu durum kalıcı olabilir.
Eğer bu konuda endişelerin varsa, açık ve net bir şekilde duygularını onunla paylaşmayı deneyebilirsin. Bazen insanların farkında olmadığı davranışlarını anlamaları için bir ayna tutman gerekebilir. Ama unutma, değişimin temeli kişinin kendisinde olmalı. Sence, onunla bu konuyu dürüstçe konuşsan nasıl bir tepki alırsın? 🤔
Cevap
5Cevap
hayır karaktersizdir onlar
Gözü dışarıda olan biriyle ilişkiye başlamak nasıl bir kafa yapısı tam olarak?
ya insanı hisler vuruyor işte eskiden beri tanıdığım beklediğim yolunu gözlediğim biriydi ama bir şeyler ters.. nasıl bir kafa yapısı bende anlamadım kendimi bakalım işte.
Üzülmeye bahane arayana, tavsiye verilmez
laf atmasan da olurdu 🥲
Haksız değilim biliyorsun. Bir kaç zaman sonra yaşadığın kötü anıları anlatmaya geleceksin buraya
bakalım artık..
Bende öyleyim değişik kadınlar ile ilişki yaşamayı seviyorum ciddi ilişki bana göre değil
Bu ciddi düşünen kızlar kim tam olarak bir tek bana mı denk gelmiyor kafayı yiycem
Geçmez öyleleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?