Kız arkadaşımla ayrıldık ve artık ne yapmam gerektiğini bilmiyorum?

Arkadaşlar biraz uzun olacak ama vakti olan veya okumak isteyen bir nebze olsun yardımcı olabilir mi biz sevgilimle 1.5 yıldır çıkıyoruz ve en başında ben çok seviyordum ama o çok sevmiyordu birçok hatası vardı ona rağmen hepsini affettim ve kendini bu konularda düzeltti ama sonralarda ailesi olsun arkadaşları olsun üzerine gelmeye başladı hayatı çok kötü ilerliyordu ben de hep yanında oldum ama biz ne zaman kavga etsek bana hep hakaret ediyor aile uyelerime kadar küfür ediyordu ve aşşırı kıskanç biri kendisi ne yapsam önce yapmalısın senin geleceğin için önemli diyor sonrasında sırf kız var diye ya da belli gerekcelerden kavga çıkarıp engel oluyordu ben de bunalmaya başladım ve son tartışmamızda ayrıldım genellikle ayrıldığımızda ben biraz durulmak isterim sonra ararım çözmeye çalışırım ama o çok defa arar aramız kötü olsa bile onun ve benim farklı yonlerimiz var ama bunu anlamak istemiyor ve sen benim kadar sevmiyorsun der soracak olursanız ben de çok seviyorum ama kavgalardan güvensizlikten gerçekten çok yoruldum şimdi ne yapmam gerek bilmiyorum devam etsek aynı şeyler yaşanacak gibi ama devam etmesek te sanki hayatımın askini kaçırmış gibi hissedeceğim ne olur yardımcı olabilir misiniz dürüst olursanız sevinirim

Güncellemeler
6 ay
Bu arada daha önce de bu kız tarafından aldatıldım eski sevgilisiyle olan konuşmaları yakaladım ona rağmen güvenmiyor bu yaşananlar ilk zamanlardaydi ama artık yapmıyor ya da görmüyorum bilmiyorum ama sevildiğimi hissediyorum ben de seviyorum ama bana güvensiz muamelesi uyguluyor ben de bunu anlamıyorum
Kız arkadaşımla ayrıldık ve artık ne yapmam gerektiğini bilmiyorum?
Cevapla