Sevgilisi yok diye kendini yalnız sananlar abartmiyor mu?

Ben 18 yaşındayım ve benim bu yaşa kadar tek bir arkadaşım bile olmadı. Dünyada 8 milyar insan arasında benim kendimden başka kimsem yok asıl yalnızlık budur
Sevgilisi yok diye kendini yalnız sananlar abartmiyor mu?
Cevapla