1,5 yıldan sonra artık onsuzluğa dayanamadığımı fark ediyorum ne yapmalıyım?

Bu süreçte ona hiç bu kadar özlem duymamıştım sizce neden bu kadar özlem duyuyor olabilirim? WhatsApp'ta profil fotoğrafının geri gelmesinden kaynaklı olabilir mi bunu umut ışığı olarak gördüğüm için mi sizce böyle dayanılmaz özlem hissediyorum
1,5 yıldan sonra artık onsuzluğa dayanamadığımı fark ediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla