Ben birini sevmekten, birinin beni sevmesinden çok korkuyorum böyle midem bir acayip oluyor bir sıkıntı geliyor yüreğime normal mi?

Ya bilmiyorum çok farklı bir duygu bu daha önce erkek arkadaşım bile olmadı normal erkek hem üniversite sınavına hazırlanıyorum belki ondan belki çok duygusalim ondan ya da karşımdaki kişiden emin değilim of kalbim bir tuhaf acayip hissediyorum tuhaf kötü saçma komik değişik midem ağrıyor utanç duygusu geliyor aglayasim geliyor lütfen görüyorsaniz bir yazı ekleyin

Ben birini sevmekten, birinin beni sevmesinden çok korkuyorum böyle midem bir acayip oluyor bir sıkıntı geliyor yüreğime normal mi?
Cevapla