çıkma teklifini de kızlardan bekleyenleri bir görelim :)
hiç teklif etmedim.
ettim ettim.
sonuçlar.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Biz bir teklif yapacaksak o da evlenme teklifi olur,
Çıkmak yoktur bizde,
Hayatımıza "girmek" vardır'
Der, lafımızı söyler ve gideriz,
Biz de böyle bir delikanlıyız
üff soruyu tekrar sordurmayın simdi yha. ha çıkma ha hayatına girme aynı kapıya çıkıyor.
Hiç teklif etmedim :)
Bu zamana kadar tüm beraberliklerim kendiliğinden gelişti. En uzun süreni 2 sene sürmüştü, onda da bir iş mülakatında denk gelmiştik, daha sonra birkaç defa karşılaştık ve sonunda kız beni bulmuştu :))
evet etmedim ve hiç sevgilim olmadı nesi garip anlamadım :D
garip değil haklısın valla.
Cevap
56Cevap
23 yaşındayım hiç etmedim. 50den fazlada kız arkadaşım oldu (gurur duymuyorum). Edeceğim tek teklif evlenme teklifi olur.
50 kere hep onlar mı teklif etti? biraz salıyorsun sanki.
Bişeyler olacaksa kendiliğinden olur zaten iki tarafta kendini belli eder. Çok saçma buluyorum çıkma teklifi nedir ya çocukca şeyler olacağı varsa oluyor zaten kendi kendine. Teklif almışlığımda var evet gelip teklif edecek kadar cesur kızlarda gördüm. 3 Kerede evlenme teklifi aldım 1 tanesi yaşçada büyüktü benden 5-6 yaş kadar.
:D:D kızlar evlenme teklifide mi yapıyormuş?
üstünlükle alakası yok toplumun belli kuralları vardır.
Kardeş sallama evlenme teklifi aldım baya sallamışsın ben 197boyunda sarışınım ben varken senin gibi birine niye gelsinler mantıklı düşün
hiç etmedim. bu bana çok saçma geliyor. istemek ayrı benimle çıakrmısın ayrı bir şey.
adına ne dersen artık. senden hoşlanıorum demekte bir çıkma teklifidir.
bunuda söylediğimi hatırlamıyorum. tarzım farklı ama cevap verenlerin çoğu sadece benimle çıkarmısın cümlesi üzerinden yorumlamışlar emin ol.
banada öyle geliyor.
Güncelle o zaman :)
Evet var. Ama onlari bu saatte bulamazsin onlar cool olarak uyuyorlar şu anda. Zirvede devam ettikleri için
hıc teklıf etmedım ama 2 kısıyle cıktım onlar ettı edenler oldu daha ama 2 kızla cıktım. cıkar mısın demek sacma spontane oluyorda kızlar buna dıkkat edıyor ben demeyınce onlar dıyo hadı cıkma teklıfı etsene flan sonra onlar edıyor :)
çıkma teklifi gibi degilde öyle arkadaş gibiyiz sonra bir bakmışız sevgiliyiz en güzelide bu bence bu tekliften sayılıyorsa bilemem
evet etmedim utangaç çekingen sıkılgan biriyim napalım yani artık bu yaştan sonra benimkisi doktorluk durum gibi :D
hiç olmadı deme :D
Cikma teklifi sadece bir teklifi degildir karsindaki insanin ruhunu ele gecirme sanatidir. Cok ettim fifty fifty sonuc aldim.
fifty fifty iyi bir başarı oranı :)
Ettim ettim. Beğendiğim hoşlandığım hatunu bekleyip kaçırmam. En azından şansımı denerim. Onun da bana karşı olan hislerini öğrenmiş olurum...
reddedilince pişman oluyor musun?
Hayır neden olayım ki. Beklemekten iyidir hem...
ben reddedilsem pişman olurum ve sinir olurum.
Yani şimdi ilk etapta hayır cevabını aldığında bir kırgınlık oluyor olmuyor değil. Ama pişmanlık derecesinde değil benimkisi. Yine hemen pes etmem bir iki defa daha ısrar ederim. Olmaz ise de yapacak birşey yok. Demek ki ayni hisleri duymuyoruz diye düşünürüm. En azından bir sonuca ulaşırım...
Bu arada hoşgeldin deyim. Bugün üye olmuşsun. Bir Ankara lı olarak Ankara dan birilerini görmek güzel...
hoşbulduk :) ilk hesabım değil ama.
Olsun yeniden geldin ya. Önceki hesabın neydi. Oda bu isime benziyordu heralde...
35 yaşındayım ve hatta evliyim, ama "çıkma teklifi" nedir bilmiyorum bile.
Hiç kız arkadaşım olmadı demiyorum ama hiç teklif etmedim evet :) baya, yüzeysel gelir bana bu...
genelde çakma teklifi ediyorum.. çakayım mı sana da tatlı kıss?
niye bu kadar seviyesizsiniz?
kızlar hoslandıgı erkekte ışık gördügü zaman ilk adımı atmalı bence erkek atınca abaza oluyor kız hoşlansa bile istemiyor ;) katılanlar?
yok canım o kadar da değil :) istemiyor değil de naz yapıyor diyelim biz ona :)
Hiç teklif etmedim ben kızdan hamle beklerim genelde tabiki karşılıklı duygular yoksa o iş olmaz
bir kere yarım teklıf ettım baskada töbe etmedım hep onlardan teklıf geldı hıc bırıde tutunamadı demekki teoride problem var benım etmem laazım kalıcı olması ıcın :D
Evet.. hiç etmeyenlerdenim. Saçma buluyorum '' benimle çıkar mısın? '' demek nedir ya :)
sen ne diyorsun?
hayır yani benimle çıkarmısın demek yerine ne diyorsun demek istedim :)
durup dururken nasıl sevgili olunur canım? birisi dile getirecek ki olsun.
ya dile getirilmese de ya elini tutarsın öpersin bir şey yaparsın değil mi? biri başlatacak bunu.
Hiç etmedim. Sevgili olayına karşıyım. Yaşanacaklar evlendikten sonra yaşanmalı bana göre.
öncesi sonrası olmaz bence aynı anda yaşanmalı.
anlamadım
Face hariç ettim oda kız yüzüme oylebir batıki tmam oiş dedim ettim kız nişanlıyımış bahtsız bedeviyim
araştırmadan yapma bunları :) hiç olmadı mı yani biri?
hem teklief ettik hem de aldık
ama bu ülk3de erkkler teklif edeyoooo :D
Bir kez ettim başkada etmedim ama sevgilim oldu bir kaç tane
başarısız oldukça daha çok denedim denedikçe başarısız oldum e bende koy verdim artık :D
etmeyi birak konusamadim bile bu yasta rezikim ben oleyim :((
onlardan geldimi hiç?
Kimse olmadi hic kiz arkadasim olmadi onlardan gelcek kadar yakisikli olsaydim ben teklif etmistim hic kimse sevmedi hoslanmadi
takipçilerinden biri etseymiş bari bee :) şanssızsın sende.
Yakisikli degilim etsinler onlar sadece yazdiklarima bakanlar ve cogu kucuk
he teklif ediyorlar yani? 18'dan büyükse sorun olmaz bence ya. erkeğin yaşı biraz büyük olabilir.
Hayir hic yok takipcilerin yasini dedim abi diyenler var hem dedigim gibi tipe bakiyolar
rezil işte
hiçbi erkekde etmemiş hep edilmiş inanmıyorum ya
yalandır ya :))
amacları ben cok tutulan biriyim mesajı vermek burada Allah bilir ne koşmuştur aslında benimde olurdu belki burada ama olmadı
yani özelden niye mesajlar yağıyor o zaman anlamak mümkün değil. abaza kaynıyor.
yani hepsi hikaye işte yoksa bende bilirdim yazmasını
beklenti içinde olduğumdan değil ama ben de kimseye teklif etmedim bu zamana kadar.
İki kere falan etmişimdir heralde 4 kerede bana teklif geldi
Bu yonde bir guvensizlik var bende reedilmekten korkuyorum ve onlardan ilk adimi atmasini beklerim
Evt. Evin araban birde bagkurun yoksa hic peofilime bakma bile :p
27 yasindayim hic etmedim. hic sevgilim olmadi eline bile dokunmadim bir kizin. cok cekingenim icime kapanigim :( utancimdan gizleniyorum :(
Hayır hiç etmedim kız arkadaşım da olmadı doğru düzgün
Ben etmedim hicbir kiza 2 kisi ile ciktim 2 side bana teklif etti :))
hiç teklif etmedim...
Çoğunluk etmemiş, e bu edenler kim l*n :D
hep aynı erkekler mi çekip çeviriyor bizi :=)
evet var önemli bir kısmı teklif etmiyor!
Etmedim eden çok oldu geri çevirdim.
vayss :D
Bende etmedim hayatta, nede ilk mesaj atarim ks de
Ben mesela acayip coolumdur. Etmem!
büyük konuşma bence.
Şimdi herkes masum olur güya kimse etmemiş
bana da öyle geliyor. bu anketlere bakarsak hep biz teklif ediyoruz sanki :)
erkan tan'ı cok ızlemıssın dıyorlar?
Yemin ederim hiç etmedim.
Manyağım ben.
Hiç teklif etmedim hep onlar teklif etti.
herkes aynı hikayeyi anlatıyor :) artık kim doğru söylüyor kim yalan orası belli değil.
Çıkma teklifi nedir ya :D :D
çok banal ha :D
Aynen biri o şekilde gelse gülmekten sıçarım heralde :D direk bir soğuma gelir
çıkma teklifinden kastettiğim "benimle çıkarmısın" değil ama. herhangi bir sevgi cümlesi de olabilir. nasıl sorsaydım ya başka?
Tamam sus başım ağrıyor.
Gerçek hayatta hiç etmedim
sanaldan mı teklif ediyorsun?
bir kaç kez onlarla da gerçek hayatta hiç görüşmedim
haah teklifzedelerden biri geldi herhalde :)
2 ya da 3 sandığınız kadar yavşak değilim teesüf ederim @DeAmor
Ve üstünden çok zaman geçti ;)
Şaka yapmıştır soran boşver sen ;) @DeAmor
ben ettim tamam o kişi benim :Ddd
Dogrudur..
Kiz gormeyen erkekler bile vardir :)
Cinsel ilişkiye girmeyi teklif ettim ben 3 kıza
Benim elime daha kız eli değmedi o derece.
o yaşta :)
Ben hiç kimseye etmedim
Kızlar hep bana eder
Yalaaaan söylüyorsun!
Hic etmedim bugun etmeyi dusunuyorum.
Çıkma teklifi dersi. Verilir :)...
Kızın etmesini beklemek terbiyesizlik olur 😅
Ben genelde etmem ama bir kişiye etmiştim lisede
Ettim ama sor ne zorlukla ettim 3 yıl bekledim:)
Hiç teklif etmedim.
Evet hiç etmedim.
lahmacun 4ever
Mantıksız bişey
yoktur bencef
demek hepsi yalançıı :D
Yoktur
yalan söylüyo o zaman bunların hepsi :)
evet var ben
Etmem hayatta :)
etmedim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?