Adını koymadan bir şeyler yaşamak doğru değil mi demiş kısaca?

Yaa biriyle konuşuyordum ben bana dediki sarılıp uyusak bende haftasonu olur ne güzel. ‘ Yani aramızda ki şeyin ismini koymadan böyle bişey çok doğru gelmedi sonra üzülürüz, Yani bişeyin garantisi yok, bişeyler yaşarız ama anlaşamayız sonra aklımızda bişey kalmasın anlamında.. dedim dedi evine de kabul etmedi kendine güvenmiyormuş çok çekiciymişim yanlış bi şey yapmaktan korkuyormuş duygusu olsa adı konmadan yapmak istemem mi der niye adını koymuyor
Adını koymadan bir şeyler yaşamak doğru değil mi demiş kısaca?
Cevapla