Neden insanlar bizi en tepeye çıkarıp sonra uçurumdan aşağı iter ki?

Tanışıyoruz çok güzel beni dünyada en çok sevilen kadın gibi hissettiriyor, ama sonra bir anda değişmeye başlıyor, ufak şeylerde bana bağırıp tartışmalar çıkarıyor, benimle sürekli konuşmak isteyen kişi benle konuşmak istemediğini söyleyerek saatlerce yazmıyor ben bir anda sevilip bir anda böyle yapmasına anlam veremiyorum.
Neden insanlar bizi en tepeye çıkarıp sonra uçurumdan aşağı iter ki?
Cevapla