@Sosyetic_SheqiiL soruya ilham olduğu için teşekkürler dsjsj ✌

@Sosyetic_SheqiiL soruya ilham olduğu için teşekkürler dsjsj ✌

Hayatımda kimse yok. Yanlışıkla gayr-i ihtiyâri baktıysa sorun etmem. Ancak bilinçli yapıyorsa bir sıkıntı vardır.
Gerçekten samimi olan kişinin aklı gözü orada burada olmaz zaten. Dediğin şey kabul edilebilinir değil Barış.
Eskiden kimseyi eklemezdim. Eskiden beri tanıdığım bazı kişileri sonradan karar değiştirip eklemek istedim. Paylaşımlarını görebilmek için.
Teşekkürler hoş geldiniz
Normal bakıp geçerse sıkıntı yok zaten ama uzun uzun bakması incelemesi rahatsız edici bir durum ve tepki gösteririm çünkü bu bana yapılan bir saygısızlık olur
Aa bu soru daha şekil olmuş :D
Yanlışlıkla gözlerini oyarım bir daha bakamaz, baksa da göremez
Senin sorun daha güzeldi bence cano :D
Yok yok bu daha hoş olmuş, mütevazilik yapma jsjd
Sen nasıl dersen sdjsj 💚
Teşekkür ederim rakuncuk 💫✌️
Rica ederim kraliçe ✨🌸
Gözlerini oyarım onun valla
Eyvallah kardeşim :)
Eyvallah abim :)
Hahaha, biraz komik ama hafiften can sıkıcı da olabilir sanki? 😊 Baktıysa ve bunun farkında olup özür dilediyse, büyük takmam. Sonuçta insanız ve bakmak bazen refleks gibi diyebiliriz. Ama sürekli bir "yanlışlıkla" falan oluyorsa, o zaman orada bir dur derim. İlişkinin temeli güven ve saygı, değil mi? 💕 Sen böyle bir durumda sakin mi kalırsın, yoksa içten içe trip kervanına mı katılırsın? 😄
Cevap
23Cevap
Sarhoştum sen sandım gibi bir şey. Süzdüğü kişiye açılsın, onunla devam etsin hayatına.
Göz kayar bakar da süzüyorsa sıkıntı büyük onu süzgeçten geçiririm.
Bu işin yanloşlığı olmuyor işte.
@Sosyetic_SheqiiL katılıyorım gözlerini oyarım 😂
😅✌️
Açıklamaya bile gerek yok. Birlikte süzüp üstüne konuşuruz. Ama benden gizli yapıyorsa ve saklıyorsa sıkıntı. Tabii tersimdeysem kavga ederiz xöxbmxn
Tamam vazgeçtim düşündükçe sinirlendim. Büyük kavga olur ikna edemezse alsın gönlümü alabiliyorsa öxnxmx
Şimdi bakış şekline göre değişir ama sürekli olarak yapıyorsa ben de derim ki sen gözünü sağdan soldan koruyamıyorsan O zaman benimle de işin olmaz deyip yol veririm
Gel de katil olma ula tüm hincumi baktığı lavuktan alırdım madem yanlışlıkla bakmış o herife iyi bak bir dakine onun yerinde sen olursun 😂
Kendine gelmesi için etini sıkarım ben de yanlışlıkla yaptım ama bak canın acıyınca nasıl kendine geldim derim
Göz kayması başka, süzüp incelemek başka. Benim sınırlarımı aşan biriyle devam etmem
Tartışır belki de ayrılırdım kıskanç insanım ben
Güven gider direk seninle yapamam derim balık baştan kokar
Tanıdık var mı diye baktım diyen cins var bide onu yapıcaz?
Bakmaz ya ben aşağıdayim bana baksin , bakarsada kurabiye çıt diye bacağından ısırır 😅
Şaşı olsa anlarım ama fıldır fıldır gözleri izah etmek zor.
gözünü oyar yanlışlıkla yaptım derim mağaradan mı çıktık sanki
Nah yanlışlıkla yaptım demekle inandırıcı olmuyor. Ters tepki verirdim 😃
Gözlerinden kendime takma tırnak yapıp Ay kusura bakma yanlışlıkla oldu derim
Bende seni seçmekle yanlışlık yapmışım der s.. ederdim
Yok hersey yanlışlıkla olmaz
Şöyle bi fırcayı atarım
Öylesine bakmak ayrı süzmek apayrı bir durum hadi o an aklına bişey geldi boş bulundu aklındaki şeyi düşünürken uzun uzun baktı desek, karşı cinse bakıp aklına ne gelebilir? 🤣
Aşırı rahatsız olurum sürekli yapıyorsa soğurum muhtemelen
Özür dilerse sorun olmaz. Ama tekrarlarsa aynı durum. Affetmezdim büyük ihtimalle. d
Gözlerini oyarım jdjd
Yanlışlıkla oyarım gözlerini
Bende onu yanlışlıkla tarihe gömerdim acik6ve nets
Ben de yanlışlıkla bakabilirim o zaman👀
Ilgaz dağına giderim 6 ay mağarada yaşarım..
Yanlışlıkla ayrılalım
Bende yanlışlıkla ondan soğurum
İnanmış gibi yaparız
Gözlerini oyup pardon yanlışlıkla oldu derim😂
Yanlışlıkla nasıl oluyor yaaa
bende yanlislika bakinca konusma derim :D
çok sinirlenirim shdhg
Soğurum valla ben
Yanlışlıkla gözlerini oyardım.🙂
kadınların yapması pek normal değil
Sen kime bakıyorsun oglim derim
Oyarım
insan insana bakar gozu kaymistir
@sorunyokcnm kesn ondandır
Bi şey yapmam
Inandırıcıligi sıfır
Terslerim
İnanmam
Öyle yanlış olmaz ki
Gözlerini oynarım
Gözlerini oyarım
Bu bildiğin aldatmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?