Neden hep benim duygusallığımı kullanacak erkeklerle karşılaşıyor olabilirim?

Arkadaşlar iyi akşamlar uzun zamandır dikkat ediyorum çok uzun bir zamandır belki 10 yıldır sürekli benim iyiliğimi duygusallığımı enerjimi pozitifliğimi hayata hep olumlu bir yerden bakışımı dertleri büyütmeyişimi suistimal eden insanları fark ettim özellikle özel hayatımla ilgili mesela hayatıma birisi giriyor ben ona normal ilişkiyi nasıl olması gerekirse öyle davranıyorum işte kendimden veriyorum duygularımı veriyorum bütünüyle o ilişkide var oluyorum değer katıyorum iyileştiriyorum yükseltiyorum yüceltiyorum Onure ediyorum Bütün pozitif enerjimi Aslında ona sunuyorum Tabiri caizse onu motive ediyorum hayata karşı şarj ediyorum Hatta psikolojik olarak neye ihtiyacı varsa onu verip onu iyileştiriyorum Şifa oluyorum ama sonra Bunun karşılığını almadığımı fark ediyorum Evet bunlar bir karşılık için yapılmaz bana göre Sevgi karşılıksız verilir şunun yüzünden seviyorum gibi bir şeyi çok samimi bilmiyorum ama eğer verdiğiniz şeyin karşılığını manevi olarak alamıyorsanız bu sefer diyorum ki maddi olarak bir şey yap o zaman, bu sefer erkekler başlıyorlar sen para düşkünü müsün bilmem ne falan paraya ihtiyacım olduğu için değil ama verdiğim şeyin karşılığını Öyle ya da böyle bir şekilde alıp Ben de motive olmak istiyorum ama karşımdakiler maalesef Benim iyiliğimi sadece kullanmak istiyorlar uzun vadede Bu benim için inanılmaz yorucu oldu ve ben artık böyle şeylerle uğraşmak istemiyorum ama yine de bunlarla karşılaşıyorum yine de o tarafa çekilmeye çalışılıyorum Neden Benim Başıma hala bu geliyor olabilir sizce?

Güncellemeler
6 ay
Yani Çok affedersiniz ama ruh halimi anlamanız için söylüyorum yani ölsem ölümü mikeceklermiş gibi hissediyorum Hani o kadar benden faydalanmaya çalışıyorlarmış gibi geliyor hani öldürmüşler yok etmişler mahvetmişler yağmalamışlar her şeyini Yani iç organlarına kadar en son kalan hücreyi bile mikeceklermiş gibi geliyor öyle bir Çaresizlik düşünün yani zaten ölmüşüm abi öyle Sere serpe yatıyorum Yani ne istiyorsunuz Yok onu bile halledecekler öyle hissediyorum
Neden hep benim duygusallığımı kullanacak erkeklerle karşılaşıyor olabilirim?
Cevapla