X tüm hevesimi kursağımda bıraktı soğudum ondan haksız mıyım?

Hayalimdeki insan karşıma çıktı ama haylimde ki aşkı asla tatmadım yaşayamadım başka kızlar hep ön plandaydı onun için ve ben hastane hastane senelerce terapi gördüm. Hem aşktan hemde farklı etkenler olmuştur belki bilmiyorum 🤷‍♀️ ama o hayatını yaşadı etti bense mal gibi ona ağladım onu bekledim şimdi onunla evlensem ne olacak ki? her şey kursağımda kaldı beni tanıyanlar şimdi 2 , 3 çocuğa sahip oysa 21 ken evlenseydik belkide herkes bize imrenecekti. Şimdi ise ben herkese imrene imrene hayatımı geçirdim:( sonradan bile aileme girenlerin çocukları oldu bende her zaman onları hep uzaktan izledim:/

X tüm hevesimi kursağımda bıraktı soğudum ondan haksız mıyım?
Cevapla