Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Bir daha yazma zaten kız eklemiyor ama başka hesabı olmadığı ne malûm ki 🥲 bir sürü erkek yedek hesapları var bizzat şahit oldum birisinde istediği şeyi yapar diğerinde normal takılır
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Sanırsam o da yorgun kafayı dinleme moduna almış kendini ya da çok akıllı hatun beni mi deniyor acaba demiş olabilir ama de daha iyi tanırsın tabi var mı çapkın bir tarafı
02 Yorumla
Soran6 ayYok çapkın değildir
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, içinden geçtiğin durum gerçekten zor görünüyor. Öncelikle kendine haksızlık etme. Bazen ilişkilerde iletişimin kopuk olması hemen "Aldatıyor mu?" düşüncesine götürebilir, bu çok insani bir his 🌪️. Ama şunu unutma, birini eklemek ya da etmemek aldatmayla direk bir bağlantı kurmaya yetmez. Fake hesap konusuna gelince... Herkesin sosyal medyada nasıl davrandığı farklıdır. Bazıları ekler, bazıları etmez; yani bu, bir şeyleri kanıtlamaz. Asıl önemli olan, karşılıklı güveni ve ilişkiyi toparlamak için bir yol bulmak. Sevmek güzel, ama bazen sevgiyi koruyabilmek için iletişim daha da değerli 🙏🍂.
02 Yorumla
Soran6 ayNeden konuşmuyoruz biz durduk yere uzaklaştı yazmayı kesti
Ben yazıncada soğuk ne yapacağım bilmiyorum hayatında biri mi var diye düşünüp duruyorumYapay Zeka Yorumladı
Fenomen6 ayAh, içindeki bu kaos o kadar normal ki! 🌪️ Karşı tarafın duygusal mesafesi doğal olarak seni böyle düşüncelere itiyor olabilir. Ama baktığında sen bir çaba gösteriyorsun; bu harika bir özellik! 👏 Şimdi ise karşılıklı bir konuşma şart gibi görünüyor. Onun bu soğukluğunun sebepleri varsa, sana içini açmasını sağlamalısın (kibarca ve sabırla). 🌸 Eğer iletişim iyileşmezse, kendine yük etmeyi bırakmayı düşünebilirsin. Çünkü sen de değerli bir insansın! ✨ Gerçekleri anlamak için direkt konuşma belki de en doğru yol.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
6 ayİsteyen istediği yerden karşı cinse ulaşabiliyor her yer flört uygulaması kaynıyor yani hayır bu yalnızca sadakat işareti değildir
00 YorumlaHemen istek attıysan anlamıştır muhtemelen ama yinede aldatıyor aldatmıyor demiyorum sadece o hesabın senin olduğunu hissetmiştir
0226 Yorumla
Soran6 ayHemen atmadım ama bu süre içerisinde attım
Soran6 ayNeden konuşmuyoruz biz durduk yere uzaklaştı yazmayı kesti
Ben yazıncada soğuk ne yapacağım bilmiyorum hayatında biri mi var diye düşünüp duruyorum
Benim hayatımda hiç iyi şeyler olmuyor kardeşim intihara kalkıştı hastanelerdeydik bu aramizin limoni olduğu zamanda ama sağolsun o zmaan yanımda oldu uzak mesafe ama aradı sordu. Ama sonra ben bu durumu atlatamadom korkuyorum hala bişey yapar diye derdimi onunla paylaisyordum abarrttigimi düşündü ve bana öyle davrandı sonra uzaklaştı işte b- 6 ay
Evet zor zamanında yanında olmasını ister herkes ama eğer zor zamanında yanında olmadıysa şu an onu düşünmen bile kendine yaptığın bir saygısızlık. Seviyor olabilirsin ama onsuzda hayatta kalabileceğimi unutma. Artık seni sevmiyor olabilir ve bu normal bişey unut ve hayatına odaklan
Soran6 ayYani olayın üzerinden yeni iki hafta geçmişti o sıra bana abartiyirsun demişti ve benim kardeşim daha dün yine aynı şeyi yaptı be ben ona söyleyemedim neden çünkü yanımda yok ve buyuttugumu düşünüyor
Ben onu bırakırım ama biz ne zaman ayrılık konuşması yapsak o ayrılmıyor
Soran6 ayVe benim ona ne kadar ihtiyacım var o bunu biliyor dile getirdim hiç bı erkeğe. bunh demedim hayatımda ama cidden bı destek aradım sürekli ama hani olmadı ama beni çok kırdı şimdi ne yapmam gerekiyor bilmiyorum
Soran6 ayBunu yapicam sonra yazacak bana biliyorum o zaman neden bakmiyorsun neden aramaları acmiyorsun dicek sonr sbi şekil bahane edecek bı şeyleri gerçek bile olsa benim yanımda olmalı ne kadar hayatinda zorluk varsa da beraber atlatmaliyiz ben çok kabul ettim böyle hani hiç bı şey yolunda gitmiyor bide ayrılırsak tutunacak hiç bı şeyim kalmicak diye düşünüyordum ama şu an yok zaten aynı şey
Soran6 ayTamamen kopmuyor benden konuşunca gelevkten bahsediyor sürekli bizim için çalışıyorum bı şeyler yapmaya caksiiyorum sen benimle ilgilenmiyorsun bilmem ne falan yapıyor evet binseyler yapmayaa cakisiyor biliyorum ama bu süreçte beni plan dışı yapiyor ben yokum gibi ilişki içinde gibi davranmıyor üzüyor diyorum tamam yapmicam diyor yine yapıyor
Şimdi öyle yapıyorum o varmış gibi düşünmüyorum iş bulucam kendime bayagidr iş arıyorum inşallah hayirlusiyla giricem baslicam kafam dağılmış olacak bıraz
Soran6 ayBide ben onun her zorlugunda yanındaydım şu an bu çok zoruma gidiyor
Soran6 ayGerçekten çalışan bir kadınım normalde ama uzun bir zamandır ne bı iş bulabildim ne de ailevi sorunlardan dolayı ciddi meselelerden dolayı bı işe girebildim yani
Soran6 ayTeşekkür ederim inşallah güzel yorumların içinde teşekkür ederim
Soran6 ayTabiki duzelicek zamanla olucak 🙏🏼💙
Soran6 ayEvett bu aşk olayları geçici ve gram umrumda değil artık
Ben şu an kardeşimi düşünüyorum her gece korkarak uyuyoruz kendine zarar verme girisminde bulunuyor sadece bunun için dua istiyorum herkesten 🙂
Soran6 ayYaklaşık 5-6 aydır psikologa gidiyor anksiyetesi sosyal fobisi yüzünden sadece bundan dolayı idi sonra psikolog psikiyatriye yönlendirdi ilaç verdiler ilaçlardan sonra kendine zrar vermeye başladı bu ikidir 1 ay içinde iki kez yaptı
Kendini sevmiyor arkadaşı yok sosyal değil hala devil mesela ilaçları bırakmak istedik ama bir anda bırakılmıyormus çok zor durumdayiz yani şaşırmis durumdayız bir kere ilaçla intihar etti sabaha kriz anında buldum ve hastaneye götürdüm çok kötüydü o gün. İki gün öncede kollarını kesmiş kan içindeydi. Bende iyi değilim çok sağlıklı düşünemiyorum bu olaylardan sonra çok etkilendim ailecek etkilendik tabi
Soran6 ayKabullenir mi hiç ilaçların böyle etkisi var getirmixeksiniz diyor ama ben bu etkiler olsun diye getirmedim ki ben daha açık sosyal olsun kafasındaki sorunları en aza indirsin diye getirdim bu ilaçlar cesaretlendirdi farklı seyelre
Soran6 ayEvet değil tabiki de anksiyete için gittik normal bı şeydi bu anormal duruma çevirdiler. Allah bullak oldu her şey kendimi sorumlu hissettim iyi olsun dedik kendi de istemişti iyi olmak böyle olunca onu o yatakta kıvranırken görünce çok çaresiz hissettim hiç bı şey yapamadkm
Soran6 ayGidicez başka doktora doktor değiştirmek iyidir bakalım o ne dicek
Soran6 ayKesmeyin diyorlar ben anlamadım ne yapcaz ne yapsak iyi bilmiyorum ki inan bilmiyorum
Soran6 ayBide iyi dediler diye gittik ona 🙂
Soran6 ayPsikolog ve psikiyatri kesmeyin diyo yani. Birden kesilmez diyor bu ilaçlar psikolog başka doktora gidin diye önerdi onu dinlicez başka dokatira gidicez
Soran6 aySoracağız bakalım o ne diceek çünkü sadece psikologla olacabilecek bı segdi ilaç dediklerinde ben istemedim yani ilacı hiç ama ilaclik diyince sasiridm yoktu öyle bı şey çünkü başından def ediyorlar ilaç dayıyorlar millete
Soran6 ayAnlamdım neyi😂😂 kardeşim başka doktor istemedi sürekli aynı seyelri baştan anlatmak tabikide yorucu onun içinde. sifirdan başlamak falan ilaçlara baslatcak başka bı doktorda onun etkileri derken çok sıkıntılı süreç anliyotum onu da napcaz yaafff Allah'ım yardım etsin
Soran6 ayYazık günah ya benim kardeşim daha 16 yaşında neyi hakketti kim hakeder bunu bu göz göre göre insan öldürmektir
Soran6 ayÖyle olmaz ki ama. hasta olmadan bakmıyorlar başka doktora gitsem yani randevu falan alınacak çünkü hastayı görecekler falan
Soran6 ayYok tamamen yanlış kardeşimle sürekli bir yerlere gideriz ama o asla tek gitmez bir yere okulu bile bıraktı arkadaşları ona işte surkeli nedne konusmuyorsun öğretmenleri neden hep sessizsin gibi cümleler kurduğu icjn zorbalanmaktan okulu bıraktı bıraktıktan sonra evde durdu şimdi hiç sosyal bı şeyi yok daha yeni yeni kurslara gidiyor ortama giriyor eskiye göre biraz iyi ama intihar olayı olmadan önceye kadar yani iyi diyoduk kursa gidiyor falan bak gelişme var diyorduk ama bilmiyorum neden oldu ne yaptı böyle
Soran6 ayÖzelde psikiyatri yok 😏 psikolog var
Soran6 ayValla çok dikkat ediyoruz ama bizden önce uyumuyor oda da film falan izliyor erken gelmiyor odaya takip ediyoruz sürekli ama tek ayrı takılmak istediği oluyor şu an mesela o da da tek bı saate kadar yanındaydım şimdi mecbur ayrıldım. yanindan
Soran6 ayAhaha yok canım estağfurullah tüm tavsiyelere açığız sağlıklı düşünemiyoruz çünkü bizde napalim buralara düştük
Soran6 ayBen uyumuyorum hiç neredeyse diğerleri uyuyor iki çalışan bar onlar uyuyor annemle ben yarı uyanigiz işte
Soran6 ayOdanın kapısı yok
Ama ne yaparsa görmüyoruz zaten gizli yapıyor ben sadece ilaç kontörlü yapıyorum bide tubalete gittiğinde çöp kutusuna bakıyorum hep
Soran6 ayİstanbul :)
Soran6 ayBazen konuşamıyoruz bile ters teper diye soramiuoruz ne oldu bı yerine bı seg mi oldu diye
Soran6 ayÇöp kutusuna iki gün önce kanlı peçete atmıştı bende digerki olaydan sonra benzettim o kanı temiz açık renkli ve yeni kan bellidir sonuçta. Emin olmak için daha sonra tekrar gittim bu sefer yara bandı sargı bezi tarzı bişey vardı anladım kolunu kesmiş. Anneme haber verdim. ablama. falan herkese gecelerimiz böyle geçiyor
Soran6 ayKlozete atmama detayı ilgimi çekti görmemizi istiyor gibi
Soran6 ayYook sormuyoruz haftasonlari ailecek aktivite yapmaya caksiiyoruz haftaicide elimden geldigince ben onunla bı şeyler. yaomaua calsiiyroum iste
Soran6 ay🥲🥺🥺oylemiyim cidden
O beni pek sevmiyor gibi seviyor ama bu tarz bı şey olduğunda ona soru sorsam beni tersler genelde diğerleriyle pek ters konuşmaz ben sormuyorum bana düşman olmasından korkuyorum ona değer veriyorum çünkü en küçüğümuz ve benim için cidden çok farklı çok ilgilendim zamanında da küçük annesi gibiyim
Soran6 ayYaa öyle işte bunca şeye rağmen o şahıs yok yanimda ha mecbur değil tabi ama zoruma gitti gidiyor yani nelerle uğraştığımk görmüyor gorsede kucumsuyor işsizim diye diyorki x kişisi inde babası öldü iki hafta sonra çalışmaya devam etti sen niye böyle yapıyorsun dedi iş bul kendine çalış kafanı dağıt iş bulmuyorsun ugrasmiyrosun dedi bide oysa ne kadar zamandır çabalıyorum calsiiyroum bunlarla uğraşıyorum bide bu salkla ugrasiyroum haber yok
Soran6 ayBu çocuk çok tatlıydı ya😂😂😂😂
Soran6 ayAhahah yaaa cideen mi maşallah ne güzel Allah daim etsin beraberliğinizi mutluluğunuzu 🤓
Soran6 ayEvet annemde rahatsız zaten birksmak istemiyorum ama bende iyi değilim evde durdukça cidden iyi kalamiyorsun
Soran6 ayMasterchef izleyicisiydimm bir zamanlar katilmayoda dusundum ordan takip ederken tanıdım bende bu çocuğu komik biri hala öyle
Soran6 ayVay nerde yaşıyorsun ayrı olarak
Soran6 ayTabiki kimseye yük yuklemiyoruz
Soran6 ayNe gibi bı uğraş mesela 😏gitar kursuna gidiyorum haftads bir gün saece oda
Soran6 ayAboo Rusya mi onu beklemiyordum bak 🤣
Soran6 ayAhahah evet severke yapıyorum hemde
Soran6 ayEv et doğru o konuda haklısın yüklenir o şekilde. Ben hastanede calisiyordum daha önce yine hastaneye girecektim kardeşimle daha iyi ilgilenirim diye düşündüm ordan doktor buluurm vs diye
Soran6 ayYa evden iş yapiyofum bir ara dijital pazarlama işini yapiyodum sonra bıraktım
Ne gibi videolar valla ilgilenirim yani :))
Soran6 ayTavuk sote mi en sevdiğim güzel bence yemekler daha ne olsun aç kalmazsın🤣
Soran6 ayHa çok incelemedim fotoğrafı ve fake diye düşündüm çok inanmam buraya çünkü
Soran6 ayHahaha bende hiç sevmiyorum ama çalışınca çok başka bir yer ben çok seviyorum artık ilk girdiğim aylarda yok ben yapamıcam dedim hastaları gördükçe bide ben kemoterapi tarafindaydim sonra çok zorlandım ama aşırı sevdim onlar sevdi beni bırakınca ayrılınca ordan evimden ayrıldım gibi oldu
Soran6 ayOlur at bakalım
Soran6 ayİzledim gerçek midir ki yapay zeka olabilir miii
Soran6 ayYa pizza hamburger bunlardan ben hiç sıkılmam 🤣🤣🤣afiyet bal şifa olsunn
Soran6 ayYalnız çok rahatlatıcı videolar hoşuma gittiiiii ben severim böyle uğraşları ve işin ucunda para da kazanıyorsun ya nasıl yapılıyor ki bunlar ama maliyeti duusnmeden bana bilgi verebilir misin
Soran6 ayAhahah hayır demem🍕🍔
Ben genelde yemek asmr videolarını izlerim gece sonra da acikirim🤣
Soran6 ayKöpekleri severimmm
Benim kedim var
Soran6 ayHem bu işi kardeşimle birlikte annemle hep beraber de yaparız bize de iş ciksr kafamız dağılır
Soran6 ayGece menemen ayrı güzel olur 🤣orda saat kaç şu an
Soran6 ayHımmm anladım:))
Soran6 ayMalzemeler nerden alınıyor ya da nasıl başlanıyor bilmiyorum yani
Soran6 ayDaha önce dijital pazarlama işini yaptım. ama bu çok farklı ve. Daha güzel gözüküyor
Soran6 ayEvet ben pek beceremem reklam işini ya anlayan biri olması lazım bence
Soran6 ayZeynep ben sen de Muhammet olmalısın
Soran6 ayLink attın orada adın soyadin yazıyor dikkat et🤣🤣🤣
Soran6 ayAblan nerdne buluyormus 🤣
Soran6 ayAaa ben yapıyor anladım sorriiiii🤣
Soran6 ayAhahah ben bilirimmm 🤣🤓🤓🤓valla görünüyor link atarken dikkat et ama sen kendini saklamiyorsun profile de koymuşsun zateee
Soran6 ayHe iyi bak içim rahatladı bilgi vermicen diye ödüm koptuyduuu🤣🤣🤣🤣🤣
Soran6 ayYapılır evet şu an böyle şeyler hediyelik olarak tercih ediliyor çok iyi giderdi yani sayfayı buyutsek falan güzel olur
Soran6 ayAhahah ne bileyim ben rahatsız edilmek istemezdim sonuçta bilmeden attın buraya linki
Soran6 ayAhahah araştırayım biraz daha evet du bakalım
Soran6 ayTeşekkür ederim ☺️
Soran6 ayBen direkt kafada büyüttüm 🤣🤣🤣🤣 işi öğrendim kurudm sayfayı açtım satışları yaptım falan hayal gücüm geniş
Soran6 ay🤣
Soran6 ayHenüz heyecanlı kismindayim o kısma gelemedik 🤣dijital pazarlamada da boyekydim yaptım parada kazandım bu arada ama sonra heyecanım hevesim bitti hemen sıkıcı olmaya başladı
Soran6 ayÇıkarabiliyorum ama ben nerden yapılıyor bilmiyorum pek ama gizli de kalsın daha iyi
Soran6 ayKitap satışı yapıyorsun online satışlar online kitaplarda online oluyor
Eline ulaşmıyor kitap kargo falan bunlarla uğraşma yok sadece mailden atıyorsun kitapları satış o şekilde
Soran6 ayAhaha anladım bende sadece söyledim 🤣🤭
Soran6 ayKitap geçmiyor eline
Satışlar online ve işimiz online olduğu için kitaplarda online eline ulaşıyor PDF gibi düşün eskiden Wattpad vardı onun gibi
Soran6 ayBu kitaplar ama böyle senin okumak istediğin türde kitaplar değil
Instagram'da kendini büyütmek jstehen işte sayfasını büyütmek isteyenelr için hemde para kazanmak için
Bu kitaplarda pazarlama hakkında bilgi veriliyor mustrriyle nasıl iletişim kurulur onun bilgisi veriliyor reels paylaşarak nasıl sayfayı buyutebilruuz izlenme arttirabilirix onun bilgisi veriliyor falan filan uzun biraz yani
Soran6 ayAhaha valla kısmet bu işler sanırım🤣🤣ben yine başlayabilirim bu işe ya mecburum birazzz
Soran6 ayÇok uzun ya konuu🤣🤣🤣
Soran6 ayYa öyle kitaolar bana da sıkıcı gekiyor ben birinci kişi ağzından yazılmış kitaolari severim en sevdiğin kitap Leyla ile Mecnundur tavsiye ederim aşırı eğlenceli ☺️
Soran6 ayBiz o konuyu daha islemeidk hoca anlatmadi 🙄🤓🤣
Soran6 ayAhahah ya daha iyisini arıyorum kötü mü🤣
Soran6 ayYok ya ne yorucusu sadece insanlarla konuşmak biraz kötü oluyor saçma sapan bir sürü insan öylesine yazıyor sapikta var yani
Soran6 ayİşin daha iyisini ayhh 🤣
Soran6 ayAhaha at tabi Allah razı olsun da malzeme yok nasıl araştıracaz türk de devil anlamıyorum 🤣🤣🤣🤣
Soran6 ayVaoov çok zekice aklıma gelmemişti valla
Soran6 ayAhah sen ne iş yapıyorsun rusyaalara gitmişsin
Soran6 ayBenzerini atmıştın hepsi çok güzle ya
Bu işi sen de yaparsan daha da ise gitmezsin evden çalışırsın🤣🤣
Soran6 ayİşin güzelmiş
Lisede inşaat mühendisligi okumuştum bende duvar örer ahşap keserdim benzer İşler🤪🤣🤣🤣
Soran6 ayAllah daha çok versin önün hep açık olsun
Emek vermişsin rusyadasin şu an oranın şartları buraya göre çok çok iyidir burada her şey rezalet yani yurt dışı bu konuda çok iyi
Ablan buyuturse kız kardeşleriyle büyütür bence daha iyi olur sen de destek olursun tabii
Soran6 ayŞanslılar bence:)))
Kaç yasindalar evliler mi
Soran6 ayAhahah 🤣🤣 kalmamissinizdir ya :) Allah gönlünüze göre verir inşallah doğru zamanda nasip kısmet:)
Soran6 ayBen yatayım 😃 teşekkür ederim sohbet güzeldi kafam dağıldı birazzz
Yorumlarda baya çok oldu 206 yorum olmuş oldu 😄
Soran6 aySanada İyi geceler Allah rahatlık versin Muhammet😄😊
Soran6 ayRicalarrr🤩
Soran6 ayTmmmm🙊🙄✋🏻
Soran6 ayMerhabaa tekrardan bu soruyu paylaştıktwn sonra ilk defa bugün aradı ve yazdı hala da deli gibi arayıp duruyor niye bakmiyorsunlar falan soruluyor
Soran6 ayCevap vermedim dün hiç bı aramasına mesajına falan bir sürü meajq ve arama var ama sen düşün
Sonra bayagi bı geçti öyle yazdım aramışsin bı durum mu vardı diye
Durum falan yok yazdım gibi bı şey yazmış niye bakmiyosun demis
Bende canım istemedi yazdım
İyi falan yazmış bende beğeni attım sonra tekrar bı şey yazmış madem içinden gelmedibirbrimize yazmayalim bundan sonra demiş bende bunu söylediğin iyi oldu tamam olur dedim sindiremedi tabi yazdı durdu hep barışmadım hala o yazıyor
Aciklamalar yaptı ama hiç biri de içime sinen açıklamalar değildi
Böyle işte 🤦🏻♀️
Soran6 ayYani nötrüm şu an ona karşı geç cevap veriyorum genel oladak ona anlamaya çalışıyorum ne hissettiğimi. İyi kardeşim teşekkür ederim ☺️
Aa niye yasakki ilk defa duyuyorum 😂
Soran6 ayAminn inşallah 🤲🏻 aaaoo Allah yardımcın olsunnn
Canı sıkılır tabi insanın telefon önemli ya her anlamda
Soran6 ayYa normalden Bı şey sorabilir miyim burdan cok uzayıp gitti ( D.. M.. D... E.. N y.. aa.. z. ı. yo.. r.. u.. mm )
- Aşk İlişkileri konusunda 464 cevap paylaştı.
6 ayAldatan her türlü aldatır ruhunuz bile duymaz. Bunu başka hesapların isteğini kabul edip etmemesiyle anlayamazsınız.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
6 ayYapacak olan başka hesaplarla yapar. Çok gücenme yani kız eklemiyor diye ayrıca elinin altındaki yedeklerle konuşmadığı ne malum?
00 Yorumla
6 ayGelmez sadece instagramı yoktur ya da ekleşmeden yazıyor da olabilir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
6 ayTakipleşmeden de sohbetler yapılıyor. Takip isteğini kabul etmemesi bir kıstas değil.
00 Yorumla Belkide diger sevgilisi izin vermedigi için başkasının eklemesine izin vermedi?
00 Yorumla
6 ayhersekilde aldatir. eklememesi aldatmadigi anlamina gelmez. sana soguksa zaten aldatiyordur. seninde tereddutlerin var zaten belliki. en iyisi sakince uzaklaş. yeni biri guzellikler katabilir hayatina
00 YorumlaBu zamanda üzülerek söylemeliyim ki birine tam manasıyla güvenip hayatını birleştirmek zor. Acaba şöyle mi yapar acaba böyle mi diye diye ömrümüz tükenir. Umarım birbirinize sadık olabileceğiniz bir eşe sahip olursunuz. 🤲
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayDeğil, herkes eklemeden de sohbet edebilir bunu önleyemezsin
00 Yorumla
6 ayYapmak isteyen öyle bir yapıyor ki takipleşmeye hiç gerek yok.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. O anlama gelmez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 367 cevap paylaştı.
6 ayne canım bir soru la bu
00 Yorumla
5 ayabla ölsene ya
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer