Merhaba 3 aylık ilişki yaşadım bazı sebeplerden anlaşamadık ben ayrıldım?

Biz sevgilimle 3 ay sevgili kaldık farklı sebeplerden anlaşamadık ayrıldık çok inatcı ve benden soğumuş gibi davrandı ayrılık yakın zamanında sonradan ayrıldık işte ama beni instagramdan çıkartmadı konuşmayalı 1 ayı geçti hayla duruyor wp burdan bir erkek neden çıkartmaz yazmıyorda ama çıkartmıyorda geçengünde 1 kız eklemiş eski arkadaşı normal ama kız bunun arabasında durum atmış ama bu bişy paylaşmıyor biraz gururlu biri ne yapmaya çalışıyor biri söyleyebilir mi beni çok üzdü ama
Merhaba 3 aylık ilişki yaşadım bazı sebeplerden anlaşamadık ben ayrıldım?
Cevapla