Hiç o kız bana ya da o erkek bana bakmaz dediğiniz oldu mu?

Benim oldu , o çocuk çok yakışıklı beni beğenmez bana bakmaz dedim. Aşık olduk birbirimize 2 senelik en uzun ilişkim o oldu.
Hiç o kız bana ya da o erkek bana bakmaz dediğiniz oldu mu?
Cevapla