Sabahları erkeğin günaydın yazması çok mu gerekli?

Yaş aralıklarınızı bilmiyorum kızlar ama bu günaydın yazma meselesi sizin için çok mu önemli? Mesela çok iyi ve dengeli giden biri ilişkide bile erkeğin günaydın yazmamasi kızlar için yıkıcı bir durum olabiliyor ilişkide? Böyle mi düşünüyorsunuz

Sabahları erkeğin günaydın yazması çok mu gerekli?
Cevapla