Sevgilimi çok seviyorum o'da beni seviyor evlenmek istiyoruz AMA daha önce evlilik geçirmiş ve 4 yaşında kızı var siz olsanız?

Çocuğu var diye olmaz mı sizce çocuk açısından düşünüyorum sıkıntı kendi açımdan düşünüyorum sıkıntı
Siz olsanız ne yapardınız?
#aşkilişkileri#
Sevgilimi çok seviyorum o'da beni seviyor evlenmek istiyoruz AMA daha önce evlilik geçirmiş ve 4 yaşında kızı var siz olsanız?
Cevapla