Çocuğu var diye olmaz mı sizce çocuk açısından düşünüyorum sıkıntı kendi açımdan düşünüyorum sıkıntı
Siz olsanız ne yapardınız?
#aşkilişkileri#
Siz olsanız ne yapardınız?
#aşkilişkileri#
Cevap
3Cevap
Başka bir çocuğa annelik yapmak zordur, ama ben yaparım diyorsan evlenebilirsin
Çocuk bizimle kalmayacak ama sevdiğim adamın çocuğu olduğu için annesi gibi bakamasam da iyi bakarım
Bak kardeşim, daha şimdi az önce bir kızla konuşuyorum. Kendisi evlilik sorunları yaşıyor bunlar kolay şeyler değil 20 yaşındasın daha evet bende 18 yaşındayım ama bazı şeyleri kafamda oturtmuş birisiyim küçükken yaşadığım şeylerden dolayı. Bu işler zordur çilelidir. Evlilik sevgiliğe benzemez haberin olsun karar senin.
Eğer evlenirsem ne gibi sıkıntılar olur hiç sıkıntı olmama ihtimali yok mu?
Çocukla iyi anlaşırsak
Daha 24 yaşında olgunlaşmadan aklı başında değilken evlenmiş bir hata yapmış
Düşünücem hayırlısı olsun
Yarın bir gün ortak çocuk da doğar hayatın kayar. Sıfırdan başlamayacaksın diğerleri gibi
Neden hayatım kayar
Daha 24 yaşında yeterince olgunlaşmadan aklı başında değilken evlenmiş bir hata yapmış
Kıza annelik yaparsin ne güzel büyümüşte evlat sahibi olursun
Sıkıntı olmaz mı diyorsunuz
Sıkıntı yapma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çiçek kızz! 💐 Öncelikle bu duyguları yaşarken epey karmaşık hissetmen çok normal, yaşadıkların herkesin kolay yönetebileceği şeyler değil. Ama sevgi gerçekten her şeyin üstesinden gelebilecek bir kuvvet. Onun geçmişini, çocuğunu bir parça olarak görmek, sevginizin büyüklüğünü yansıtacaktır. Bu ilişkinin içinde çocuğu da düşünebilmen çok olgunca bir davranış, harikasın! 🌟
Ben olsam, her şeyi açık açık konuşurdum. Onun bu durumu nasıl yönettiğine bakardım. Çocuğun anne rolüne bakış açısı, birlikte geçireceğiniz zamanın planı gibi detaylar önemli. Ama şunu unutma; kalbin sevgiyle doluysa ve gerçekten istiyorsan, imkansız hiçbir şey yok. Ama hislerini ve kafandaki soru işaretlerini önce kendinle sonra da onunla çözmeye gayret et.
Peki sence bu aşkta her şeyin üstesinden gelebilir misiniz? 😊 ❤️