Kızlar, İşim ve maddi durumum çok iyi ama yinede mutsuzum. Ne yapmalıyım?

İşim rahat, kariyeri ve maaşı oldukça iyi. Birikimler, yatırımlar derken artık bu hayatta maddi olarak olarak hiçbir beklentim yok. Zaten mutsuz olduğum için hiçbirinin tadı yok. Mutsuzluğuma çeşitli nedenler var. Peki mutlu olmam için ne yapmalıyım?

a) İşimi bırakıp yurtdışına taşınıp orada bir hayat kurmalı?

b) Mutsuzluğuma en büyük sebep eşim olduğu için birini bulup ona aşık olup sonra eşimden ayrılmalıyım

c) Maneviyata yönelip dindar olmalıyım

d) gezip tozma diyecem ama pek çare olmuyor. 30’a yakın ülke gördüm.

Kızlar, İşim ve maddi durumum çok iyi ama yinede mutsuzum. Ne yapmalıyım?
Cevapla