Ayrilma karari aldim agzinda biraz geveledi sonra da okeyledi, insan hic cabalamaz mi ya?

Evet benim için çok şey yaptı çok çabaladı zamanında ama son zamanlarda ilgisi azaldı uyarmama rağmen geç yazıyordu. Hani normalde ne olursa olsun haber verirdi artık haber vermemeye başladı. Ne bileyim insan bi çabalar sadece dedi ki senin için o kadar şey yaptım ama sen bilirsin bi kaç şey daha yazdı sonra da ayrıldık zaten. Istedim ki hatasini anlasik bi cabalasin ama o da yapmadi iste ( 25 yaşımdayım yaptıklarımı çocuksu bulan olabilir ama sonuçta sevgiliysek nerde olduğundan falan haberimin olması lazim)

Ayrilma karari aldim agzinda biraz geveledi sonra da okeyledi, insan hic cabalamaz mi ya?
Cevapla